Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Kristian, jeg har SÅ lyst på ei lita pia. Ei med lyst krølla hår og dine vakre øya. E du med på det?

Glad i deg. :kgbaby:

Edit: Store bokstaver funket ikke.

Endret av Faithy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Natt- :klem: til Herr K.

Skrevet (endret)

:vinke: Goooodt nyttår alle sammen :bond::klem:

Jeg vet Al :nigo:

Heia Faithy :kose: Jeg har avtalt bort mine forplantningsevner til Al :fnise: Å siden jeg er en mann av mitt ord kan jeg ikke stille opp :opplyser::ler:

Hva yeah righer du av Mia? :popcorn:

I dag har jeg hadde jeg mitt beste sjakkresultat ever! Jeg klarte uavgjort mot en kar på den nettsiden jeg spiller - en voksen chilener, som har spilt nesten 100.000 kamper der over 10 år, og som enkelt og greit ligger på 7 PLASS av alle som spiller på den siden ( litt i overkant av 2000 spillere )som er registrert :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Endret av kristian82
Skrevet

:bolledeig: for forplantningsevner og sjakkresultater! :fnise:

:hoho::5:

Skrevet

Jeg yeah righter til det meste for tiden. :lete:

Godt nyttår! :klem:

Skrevet

God nyttårsklem til min favoritt-K! :klem:

Skrevet

Jeg ble stående i gnistregn i går.. kom en rakett rett imot :cool: og meg da et av batteriene eksploderte.. Raketten smalt 3 meter bak oss.

Litt ubehagelig, men jeg rakk ikke å bli noe særlig redd. Tenkte bare: Oi hva gjør jeg nå? Så var det over.

Da vi så på batteriet etterpå lå det strødd deler av det overalt.. og den ene raketten hadde lunte i seg. Den hadde ikke gått av. Det eksploderte vel før akkurat den lunta rakk å antennes. Fysj det var ikke noe særlig kuult...

Batteriet var kjøpt på Europris fikk vi høre... men det var et av dem som var påstått best i test da.. :vetikke:

Det vi kjøpte var ok iallefall. Men vi kjøpte fra en rakett-bod i byen da.

Skrevet

Jeg syns raketter er skummelt jeg :sjenert: Syns det var veldig greit å sitte inne og se på enn å stå ute.

Så bra at det gikk fint med dere! :kose:

Skrevet

Etter gårdagens opplevelser er jeg tilbøyelig til å være enig med deg Al. Men jeg ble ikke redd etterpå faktisk. Rakk ikke å tenke. Og da det smalt så var det jo over.

Men det er jo sprengstoff. Og det er jo farlig.

Ja det gikk jo bra! :tommelopp:

Men neste år holder jeg meg nok langt unna. :lol:

Skrevet

Uff, hørtes ut som en ekkel opplevelse mia :redd: Bra at alt gikk bra da!

Godt nyttår, k!

Og gratulerer med enestående sjakkprestasjoner :jepp:

Skrevet (endret)

Godt nyttår! :klem:

Ai, det hørtes veldig lite koselig ut, Mia! :redd: Jeg står alltid og gjemmer meg bak noe(n) hvis jeg er i nærheten av der det sendes opp raketter :fnise:

Endret av Guriane
Skrevet

:vinke::helen: for nyttårsønkser :jepp:

Huffda Mia, det er skummelt :redd:

Jeg er heeelt enig, jeg :bond: aldri rundt fyrverkeri, det er bedre å stå inne istedet :jepp: Strategien til Gurine funker ikke for min del, da jeg ofte er for stor til å finne noen som dekker hele meg :ler: Men vitale deler, ansikt og lillemann kunne jo funke da, I guess :arwen:

Takker Appi, storfornøyd med det resultatet :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...