Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet dere hva jeg drømte her om dagen :daane: Jeg hadde fått meg ny jobb..jeg tjente store konvolutter smekkfulle med 1000 lapper hver dag..det eneste ørlille minuset..det var at jeg enkelt og greit jobbet som hore :skratte:

God jul K!

Skrevet

God jul og luxuriøs hilsen til forumets glad-prostituerte! :skratte:

Skrevet

:vinke: Godtfolk! Håper alle har hatt en fin jul :nigo::klem:

Giggolo ja :skratte: Huff, på en måte hadde det vært noe, på en annen måte hadde det ikke vært noe :ler: Jeg likte det ikke noe spes i drømmeland i alle fall :ler:

Har folket fått mye fint til jul? Hos meg ble det mest penger, men fikk også litt kult småstæsj og noen sjakkting :nigo:

Skrevet (endret)

Har du for mye penger som du er misfornøyd med, kan du bare sette det inn på min forum-konto, vettu! ;)

Endret av Margareth
Skrevet

:fnise::danse: over sangen.

Ja, om du ikke har noen betenkligheter med å motta mine giggolo penger, så skal jeg overføre en sum til deg ;):ler: Kanskje du er interessert i den ledige stillingen som hallik??

Skrevet

Penger er alltid kjekt å få! :jepp:

Jeg fikk også mye fint, blant annet smaragdhalskjede og smaragdøredobber av :bigfoot::strix:

Skrevet

Ja, om du ikke har noen betenkligheter med å motta mine giggolo penger, så skal jeg overføre en sum til deg ;):ler: Kanskje du er interessert i den ledige stillingen som hallik??

Jeg har over hodet (faktisk heller ikke under hodet!) ingen betenkeligheter, så lenge det er kvalitetsvarer som blir omsatt. Jeg tror nok det er vanlig at jeg i såfall (jeg kaller meg heller Bordell-Margareth jeg ;) ) må ta en vareprøve før jeg kan låne mitt velrenommèrte navn ut til en slik gesjeft. Hvor og når kan vi beskue varepartiet sa De, unge mann? :lur:
Skrevet

:vinke:

Det er det Mia :jepp:

:hoho: Mar, nei det er jo bare å ringe det, så skal du få beskue og besudle vareprøvene akkurat som du vil :fnise:

Seff Al, jeg er jo en kondom entusiast :jepp:

Skrevet

Ja, du vet, jeg skal ikke ha noe av at du får barn med noen andre. Vi har jo en avtale, du og jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...