Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nja, noe sier meg at de jubeldansene (over sjakkresultater) kan bli for mye for noen :ler:

Sett dette i sammenheng med innlegget ditt i tråden til Alyah? (som jeg plusset) Å tørre å være seg selv og ikke prøve å skape en illusjon av perfeksjon er ofte noe folk finner veldig behagelig hos andre :)

Det var en krøkkete setning gitt... Håper du tok pointet! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett dette i sammenheng med innlegget ditt i tråden til Alyah? (som jeg plusset) Å tørre å være seg selv og ikke prøve å skape en illusjon av perfeksjon er ofte noe folk finner veldig behagelig hos andre :)

Det var en krøkkete setning gitt... Håper du tok pointet! :ler:

Jaja, jeg vil jo ikke ha en dame jeg ikke kan ta seiersdansen foran :ler: Jeg bare tror at det er flere av :roll: og de andre kanskje ikke er så lette å finne :vetikke:

Tok pointet :jepp:

Takker for plussen :hoppe::nigo:

Skrevet

Jeg bare tror at det er flere av :roll: og de andre kanskje ikke er så lette å finne :vetikke:

Jeg synes det er verdt letingen ;)

Jeg MÅ ha en dame jeg kan slappe av og være meg selv med.

Skrevet

Jeg synes det er verdt letingen ;)

Jeg MÅ ha en dame jeg kan slappe av og være meg selv med.

Jeg er helt enig i at det ikke er noe alternativ nei, eller enten må man ha det, eller så må man være singel da :jepp: Jeg er mer skeptisk til om det er verdt letingen :vetikke: Om en finner en, så er det verdt det, men nja, jeg er skeptisk, de :ninja: seg så godt syns jeg. :ler:

Skrevet

Dere er begge to herved invitert til intens avslapping

hos dette snille og likandes kvinnemennesket. :klem:

Skrevet

Hmm...kan det være meg hun mener nå :klo: , eller har det skjedd morsomme ting mens jeg var bortevekk i helga?

Skrevet

Dere er begge to herved invitert til intens avslapping

hos dette snille og likandes kvinnemennesket. :klem:

Bare å sende koordinater til GPS'en det! :lur:

Evenin' K!

Skrevet

:vinke:

Wii :strix: så snilt sagt Al :hug:

Høres supert ut Mar :hoppe: Kjører du Hogwash, siden du har GPS lissom :nigo::5:

Jeg har en skikkelig god steam på sjakken om dagen as :bolledeig: Jeg har fått flere seire og uavgjorte mot folk som i snitt vinner 8 av 10 kamper de spiller :bolledeig: Noe som motiverer til ekstra ekstra lesing av mine :hjerte: sjakkbøker :fnise: Nå om dagen repeterer jeg en bok om Pirc, noe som er en åpning for svart :opplyser: Så får jeg snart en bok om kings indian defense, også en åpning for svart, som jeg skal bruke til å spikre kings indian oppsettet mitt :strix: Osvosvosv. Jeg har en skikkelig strategisk slagplan som med tiden, si når jeg har spilt i 1.5 år, skal gjøre meg ganske så sterk :lur:

Skrevet

Jeg tror du kommer til å bli verdensmester jeg :klem:

:fnise: så bra du har trua :kose: Da hadde jeg blitt ganske så unik (på toppen av det og være verdensmester) siden jeg ventet med å begynne å spille til jeg var nærmere 29 og alle på det nivået begynte når de var 4 år :ler: Meeen, jeg har som målsetning å bli veldig god i alle fall :lur: Pokal god :jepp:

:klem:

Skrevet

:5:

Du har nok et supertalent, K :)

:5: det hadde vært fett om jeg hadde det :ler:

Skrevet

:lete: forsvant alle nå eller..hmmm

*spionere på Al i dusjen*

Skrevet

Jeg har kun lest "lær sjakk med Bobby Fischer" men det er sikkert 20 år siden :fnise:

Bra du rocker brettet for tiden :)

Skrevet

Du er bare en late bloomer ;)

Jeg tipper og du blir verdensmester :jepp:

Skrevet

*spionere på Al i dusjen*

Dokikker Kræstian, nå også som Dusjkikker Kræstian :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...