Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den som kom på uttrykket "for mye av det gode" var en idiot.

:kaffekopp:

Enig!!

Videoannonse
Annonse
Gjest hogwash
Skrevet

Har vi klart å få Appi pinlig berørt nå siden hun bare ler og ikke sier noe? :lur:

Skrevet

Har vi klart å få Appi pinlig berørt nå siden hun bare ler og ikke sier noe? :lur:

Pinlig berørt, eller :roll: men hun bare slenger ut en :ler: for å please oss :fnise:

Skrevet

Jeg blir ikke pinlig berørt :sjenert:

Da bare :ler: du for å please oss og egentlig :roll: du? :hakeslepp:

Gjest hogwash
Skrevet

Pinlig berørt, eller :roll: men hun bare slenger ut en :ler: for å please oss :fnise:

Jeg blir ikke pinlig berørt :sjenert:

Du har tydeligvis rett K, hun er bare snill mot oss tåpelige mannfolk :sjenert:

Skrevet

What?! Dere er jo ikke tåpelige :sukk:

Skrevet

Bra :ler: Det hørtes jo heelt feil ut, hvem i all verden kan mene på at jeg og/Hogwash er tåplige lissom :fnise:

:kose:

Nei, nå er det leggetid. Sov godt folkens :)

Gjest hogwash
Skrevet

:hoppendeglad:

Redd du ble litt oppgitt...

Bra :ler: Det hørtes jo heelt feil ut, hvem i all verden kan mene på at jeg og/Hogwash er tåplige lissom :fnise:

Nei, nå er det leggetid. Sov godt folkens :)

Ja hvem kan mene noe sånt? :roll:

God natt K! :)

Skrevet

:vinke:

Wii :strix: så kos å bli kalt kjære :strix::klem: Går okidoki her :nigo: Hos deg da?

God helg til alle sammen :)

Skrevet

Wii :strix: så kos å bli kalt kjære :strix: :

Gjelder dette uansett hvem som gjør det kjære? :fnise:

Håper alt står bra til!

Skrevet (endret)

:vinke:

Hadde du det fint da AL? Skal lese i tråden nå :jepp::troest: for dagen derpå :ler:

Skjer APPIIII ? :popcorn:

:hoho: Hogwash da :ler: Jeg må vel være såpass ærlig å si at jeg foretrekker at det kommer fra jenter :fnise:

ÅH, i går og i dag hadde jeg noen supre sjakk runder :bolledeig: Først gruset jeg en :jolie: franskmann, som jeg etter seieren ved hjelp av klipp og lim googling, fant på noen franske sjakksider. Han hadde vært klubbspiller i 8 år, og hatt såpass høy rating som 1850 på sitt beste :bolledeig: I dag knuste jeg en annen av mine erkefiender, en gammel engelskmann :strix: Den sistnevnte seieren ble feiret med fleeeere seiersrunder rundt i stua mens jeg jubla skikkelig og viftet :bond: med armene..faen ikke kødd heller vettu :ler: Artig at en kan bli så glad for noe sånt :opplyser:

Sistnevnte feiring gjør så jeg tenker at det er nok best jeg forblir singel :fnise: Ellers er man avhengig av å finne et unikum av en dame som med overbærenhet :rodmer: av oppførselen, og ikke :jolie: og :roll:

Endret av kristian82
Skrevet

Skal notere det bak øret :ler:

Hvorfor skulle at du tør å vise glede og engasjement skremme vekk kvinner?

Grattis med gode resultater!

Skrevet

Skal notere det bak øret :ler:

Hvorfor skulle at du tør å vise glede og engasjement skremme vekk kvinner?

Grattis med gode resultater!

Ja, gjør det, men jeg kan tolerere det altså, du må ikke bare forvente at jeg :strix: og :rodmer: om du kaller meg kjære :fnise:

Takk takk :5:

Nja, noe sier meg at de jubeldansene (over sjakkresultater) kan bli for mye for noen :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...