Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom da, så kan du bli med og stalke. :ler:

Skrevet

:vinke:

Appi for moderator :opplyser::kose:

Ey MIa :hakeslepp: og Al :hakeslepp: Ikke meg dere har stalket vel? Å jeg som har gått naken uten gardinene dratt for hele helgen :ler:

Jeg har vondt i ryggen, dumme trening, jeg som trodde jeg hadde gladiator rygg :sukk: Ingen gladiatorer har jo vondt i ryggen :trist:

Håper alle hadde en fin helg?

Jeg spilte uavgjort mot Farmhand nå :danse: Very nice very nice :duskedame:

Skrevet

Gratulerer! Du er og blir min gladiator, uansett! :klem:

Skrevet

Gratulerer! Du er og blir min gladiator, uansett! :klem:

:strix: tusen takk mar :klem:

Skrevet

*lurer på om Kristian heter Kristiansen til etternavn...? Det hadde vært litt stilig* :nigo:

Skrevet

*lurer på om Kristian heter Kristiansen til etternavn...? Det hadde vært litt stilig* :nigo:

Hysj hysj :ninja::ler:

Skrevet

Upps....krystallkula mi virker! :strix:

Skrevet

Mar, gi meg navnet på hun som kommer til å gi meg flere jentebabyer, når du i samme slenge har den kula i nærheten :jepp:

:strix: takk Al :hug:

Nå slo jeg akkurat min andre nemisis :strix: Mr. American Dexter got kicked by k82 :danse: Nimzo Larsen attack virker veldig lovende :opplyser: Det er en åpning når man spiller hvit..en hel bok faktisk :fnise: Den er nå lest ut, og teorien omsettes nå i praksis. So far so good :lur: Men min gamle gode kings indian attack barza system er også fin å ha, selv om jeg mistenker at Nimzo passer bedre på veldig gode motstandere :lur:

Jeg så btw en så jævlig genial reklame for en svensk serie som skulle starte her om dagen, men jeg presterte å glemme å se på den da :klaske: Noen som så den? Den dar en kar og dame står og prater, og han sier "du kommer ihåg vad vi skulle om vi møttes og begga var ensamme og fylde 30 ?" Hun bare "aha, vi skulla gifta oss? :nigo: Han "neej, jag skulle få lov och knulla deg i røven" hun " eh..åh.. :redd: "

:hoho: Mest geniale samtale ever, stående i en hage på noe grillgreier lissom og flere år siden de har sett hverandre :rulle:

Unnskyld "svensken" min :fnise:

Skrevet

:hoho: Hørtes ut som en bra serie, men jeg kan ikke hjelpe deg..

Så flink du er :kyss:

Heter du forresten k82 i sjakkverden og? :ler:

Skrevet

:hoho: Hørtes ut som en bra serie, men jeg kan ikke hjelpe deg..

Så flink du er :kyss:

Heter du forresten k82 i sjakkverden og? :ler:

Ja, den virka som en sånn serie som k82 vifter med tærne og gapskratter av :hoho:

Takk :hug:

Nei :fnise: jeg heter ikke k82 i sjakkverden :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...