Gjest Gjest_Johan_* Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Heisan, jeg er en mann fra oslo på 33. Min samboer og jeg fantaserer stadig om en ekstra deltager med oss i senga, både ekstra mann og ekstra dame....... regner med at vi kommer til å gjøre alvor av det etterhvert. Hun vil veldig gjerne se meg med en annen mann, noe jeg godt kan tenke meg å gjøre, både fordi det tenner meg litt men mest fordi jeg vet hun veldig gjerne vil dette. Men det som virkelig ville tent meg var å se henne bli skikkelig brukt av flere menn etter tur........ kanksje en 3, 4 eller 5 stk anonyme menn som kom inn en og en, ble suggd av meg, tok henne hardt bakfra mens hun sugde meg og tømte seg utover henne og bare gikk igjen. Eller at alle gutta knullet og brukte henne mens jeg så på og sugde mens hun ligger bundet med bind for øynene. noen som har erfaring eller lyster i samme retning? Hører helst ra jenter med erfaring men begge kjønn kan svare.........
Gjest Gjest_jente Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Jeg og min sexpartner tenker å gjøre det samme. Han har funnet en nettside der du kan finne både single og par som er ute etter litt ekstra nytelse. Søk litt rundt så finner du det nok. En gang spurte vi bare en ekstra gutt som han ikke kjente, men hadde kjenskap til tilfeldig på en bar. Det var ikke noe problem det Lykke til og kos dere
Gjest Mann på 44 Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Heisan, jeg er en mann fra oslo på 33. Min samboer og jeg fantaserer stadig om en ekstra deltager med oss i senga, både ekstra mann og ekstra dame....... regner med at vi kommer til å gjøre alvor av det etterhvert. Hun vil veldig gjerne se meg med en annen mann, noe jeg godt kan tenke meg å gjøre, både fordi det tenner meg litt men mest fordi jeg vet hun veldig gjerne vil dette. Akkurat dette kunne jeg gjerne tenkt meg å være med på.
Gjest Gjest_Johan_* Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Liker opplegget. Takk for svar, hva heter nettsiden da?
Gjest Gjest_Johan_* Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 Jeg og min sexpartner tenker å gjøre det samme. Han har funnet en nettside der du kan finne både single og par som er ute etter litt ekstra nytelse. Søk litt rundt så finner du det nok. En gang spurte vi bare en ekstra gutt som han ikke kjente, men hadde kjenskap til tilfeldig på en bar. Det var ikke noe problem det Lykke til og kos dere Takk for svar, hva heter nett siden og hva heter baren da?
Gjest Gjest_Johan_* Skrevet 1. desember 2009 #8 Skrevet 1. desember 2009 Akkurat dette kunne jeg gjerne tenkt meg å være med på. Høres jo ba ut det
Gjest Gjest_Surra_* Skrevet 1. desember 2009 #9 Skrevet 1. desember 2009 Heisan, jeg er en mann fra oslo på 33. Min samboer og jeg fantaserer stadig om en ekstra deltager med oss i senga, både ekstra mann og ekstra dame....... regner med at vi kommer til å gjøre alvor av det etterhvert. Hun vil veldig gjerne se meg med en annen mann, noe jeg godt kan tenke meg å gjøre, både fordi det tenner meg litt men mest fordi jeg vet hun veldig gjerne vil dette. Men det som virkelig ville tent meg var å se henne bli skikkelig brukt av flere menn etter tur........ kanksje en 3, 4 eller 5 stk anonyme menn som kom inn en og en, ble suggd av meg, tok henne hardt bakfra mens hun sugde meg og tømte seg utover henne og bare gikk igjen. Eller at alle gutta knullet og brukte henne mens jeg så på og sugde mens hun ligger bundet med bind for øynene. noen som har erfaring eller lyster i samme retning? Hører helst ra jenter med erfaring men begge kjønn kan svare......... Hei, ja dette er noe jeg (kvinne) veeeldig gjerne kunne tenke meg! Unntaket er bindet foran øynene. Det er faktisk en av de fantasier jeg har lyst til å få oppfylt sammen med min elsker. Har vist seg å ikke være så lett å få til her i bergensområdet, men med tiden får vi det kanskje til, hvem vet... Ikke alltid så lett å bli kjent med noen på nettet en kan stole 100% på. Vi er passert 40 og 50, og har altså ennå mye ugjort
kisskissbangbang Skrevet 1. desember 2009 #10 Skrevet 1. desember 2009 Hos oss kaller vi dette torsdag
Gjest kåtingen Skrevet 1. desember 2009 #11 Skrevet 1. desember 2009 Deilig fantasi det dere (ts) har. Jeg kulle gjerne vært en av besøksmennene deres, liker å bli sugd av andre menn og få knulle ei kåt dame samtidig eller etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #12 Skrevet 1. desember 2009 Hos oss kaller vi dette torsdag fniiiiiiiiiiiiiis
Gjest kåtingen Skrevet 1. desember 2009 #13 Skrevet 1. desember 2009 Og spes. om jeg kan få knulle munnen din og musa til dama di samtidig. Altså skifte på annenhver gang over en periode.
Gjest Gjest_Mannen_* Skrevet 2. desember 2009 #14 Skrevet 2. desember 2009 Og spes. om jeg kan få knulle munnen din og musa til dama di samtidig. Altså skifte på annenhver gang over en periode. Høres dumt ut det. Hun vil gjerne suge samtidig med meg og.Har snakket om det og funnet ut at 4 pluss meg er det hun vil forresten. Se etter oss på www.fuck2night.com eller på eros chat de som måtte være intr...............
Gjest kåtingen Skrevet 2. desember 2009 #15 Skrevet 2. desember 2009 Høres dumt ut det. Hun vil gjerne suge samtidig med meg og.Har snakket om det og funnet ut at 4 pluss meg er det hun vil forresten. Se etter oss på www.fuck2night.com eller på eros chat de som måtte være intr............... ok, men like godt for meg om dere suger meg sammen også. regner med du er flink til å suge pikk så lenge du har en selv.
kisskissbangbang Skrevet 2. desember 2009 #16 Skrevet 2. desember 2009 Puledates avtalt på KG. Så romantisk. :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #17 Skrevet 2. desember 2009 Hos oss kaller vi dette torsdag hahahXD jævli bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå