Anaconda Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Mulig jeg poster i feil emne nå... Jeg er en normalt oppbygd jente som i perioder er så sulten at jeg omtrent kan spise ubegrenset. Jeg har mine mistanker om at dette har sammenheng med menstruasjonssyklusen. (Jeg vet jo for eksempel at man kan bli ekstra fysen når man har eller venter mensen) Hvilke erfaringer har andre? Jeg må nesten få nevne at jeg har et helt normalt forhold til mat generelt sett. Jeg har nettopp hatt mensen forresten, så dette er merkelig.. Akkurat nå så tenker jeg kun på en ting; mat.
yoga Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Høy forbrenning? Nei, er ikke godt å si. Noen ganger har jeg erfart det samme etter mensen, og da har jeg vel konkludert med at kroppen bruker ekstra mye energi i mensenperioden, og at jeg ikke har klart å kompensere for det energitapet....? Men dette kan jo være helt feil.
Anaconda Skrevet 30. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2009 Høy forbrenning? Nei, er ikke godt å si. Noen ganger har jeg erfart det samme etter mensen, og da har jeg vel konkludert med at kroppen bruker ekstra mye energi i mensenperioden, og at jeg ikke har klart å kompensere for det energitapet....? Men dette kan jo være helt feil. Ja, jeg har høy forbrenning generelt sett, men da skulle jeg jo ha vært sulten året gjennom, men dette er altså bare inn i mellom. Jeg får forsøke å se om det er et mønster i det for så å eventuelt komme til nye konklusjoner. Plagsomt er det i alle fall! Thanks
Gjest Line Skrevet 10. november 2012 #4 Skrevet 10. november 2012 Hei jenter.Du/ dere er ikke alene om det.Jeg har virkelig høy forbrenning,og klarer regelrett ikke ta inn nokk mat.Så det ender med at jeg blir kvalm og dårlig.Og da kommer angsten for om det er mer galt.For blir man skikkelig sulten og så kvalm så har man ikke mye lyst på mat,da starter den vonde sirkel.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #6 Skrevet 10. november 2012 Jeg har det også sånn, ikke hele tiden med noen dager i slengen med ujevne mellomrom. Er sulten HELE tiden og vil bare spise og spise og spise! Har funnet ut at det er like greit å gi etter, og spise sunne ting, også går det over igjen. Anonym poster: 392c7f198002cb40873afa7443bd7fda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå