Gå til innhold

Noen bilder fra vårt brylllup

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kommer ikke inn jeg heller:)12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fine bilder, det så ut som dere koste dere skikkelig!!!12

Skrevet

Å så lykkelige dere ser ut! icon_smile.gif

Gleder meg til det blir min tur!

12

Skrevet

Oi, for noen nydelige bilder...

Kanskje du kan legge dem ut i litt mindre format, så slipper du at kvota di overskrides så ofte? De er jo ganske store de bildene som ligger der..12

Skrevet

Har prøvt siden bildene kom...får de ikke opp...støtter forrige talers forespørsel...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg jobber med en ny side så jeg kommer ikke til å gjøre så mye mer ut av Geocities Web siden icon_smile.gif Vi er utrolig lykkelige sammen og nyter bare hvetebrødsdagene nå icon_smile.gif12

Skrevet

Så fint at du jobber med en ny side! Er veldig spent på å se bildene, men kommer ikke inn som så mange andre. Det ideelle hadde jo vært om man kunne legge ut bilder et sted her på guiden. Kanskje det hadde vært mulig? Kanskje i forbinelse med dagbøkene?12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har bildene på mail så de som ønsker kan få det - bare send en mail så fixer jeg den icon_smile.gif12

Skrevet

Dere var bare absolutt nydelige!

Gratulerer igjen.

Skrevet

GRATULERER! Ser ut som dagen ble veldig vellykket, dere var så flotte begge to. Takk for at du deler bildene med oss. Gleder meg veldig nå til min egen store dag!12

Skrevet

Gratulerer med overstått dag, og takk for at du deler bildene med oss. Jeg kom inn rett før jeg la meg i går kveld, det var vel ikke så stor trafikk da.12

Skrevet

Jeg kom inn.

Kjempefine var dere!

Flott kjole, og jeg likte blomstene ogsa veldig godt!

Gratulerer

Hilsen Christine

Skrevet

Takk for titten! Dere var kjemeflotte! Det ser ut som dere hadde det koselig icon_smile.gif Gratulerer!12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...