Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Kan det være normalt å være -litt- stiv i fingrer og armer om morgenen? Det er ikke vondt eller reduserer mobiliteten, og har ikke vart lenge om jeg husker riktig. Det går fort over bare jeg står opp.
Sugerøret Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 (endret) Det høres ikke farlig ut i allefall Har arteritt selv ,stiv og ikke minst vonde ledd/sener er normalt .Mine ledd hovner opp og gjør møkkvondt!Klarer ikke kle på meg,kneppe knapper,dra opp glidlåser osv osv. Så det høres kanskje ut som du har sovet i feil stilling? eller er dette konstant? Ettersom du ikke har smerter,hevelse eller andre symptomer,ville jeg slappet av og gått utifra at du sover feil Endret 1. desember 2009 av Kattiz
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå