Gå til innhold

litt morgenstiv


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Kan det være normalt å være -litt- stiv i fingrer og armer om morgenen? Det er ikke vondt eller reduserer mobiliteten, og har ikke vart lenge om jeg husker riktig. Det går fort over bare jeg står opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det høres ikke farlig ut i allefall :)

Har arteritt selv ,stiv og ikke minst vonde ledd/sener er normalt .Mine ledd hovner opp og gjør møkkvondt!Klarer ikke kle på meg,kneppe knapper,dra opp glidlåser osv osv.

Så det høres kanskje ut som du har sovet i feil stilling? eller er dette konstant?

Ettersom du ikke har smerter,hevelse eller andre symptomer,ville jeg slappet av og gått utifra at du sover feil

Endret av Kattiz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...