Gjest Shock Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 (endret) Min kjære samboer fikk lørdag store smerter rundt analen. Etter en dag med store smerter fikk jeg lov til å se etter hva dette var for noe som gjorde så vondt. Det så ut som en liten byll, rett ved analhullet. Det var noe svart inni den ( den var tydlig svart ) og ca like stor som en flått sprengfull av blod ). Det så forferdelig ekkel ut, og ekstremt vond ut. Når jeg tenker etter, så så den veldig ut som en flått, bare med svart innhold. Det var også en bitteliten løs hudflik lignende ting vedsiden av som lignet på en bitteliten klitoris ( beste jeg kan sammenligne det med ) Hvertfall, til morran idag skulle jeg se hvordan den så ut, og da var den nesten borte. Var tydelige spor etter den, men den var borte. Han hadde fortsatt vondt. Grunnen til at jeg spør, er at han har hatt flere slike tidligere, men jeg har ikke fått lov til å se på de før nå. Han er ( utrolig nok ) ikke så glad for at dama hans skal sitte å studere rundt rumpehullet hans. Er dette noe han burde sjekke opp hos lege? selv om den hadde "krympet" inn? Det var ikke noe kvise eller noe slikt noe.. Endret 29. november 2009 av Shock
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Det er nok en hemoroide, et hudflak fyllt med blod.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Det høres ut som en hemoroide ja, det er et ganske vanlig problem i befolkningen. Det finnes endel kremer og sånt å få kjøpt reseptfritt på apoteket. Men hvis det er snakk om svært smertefulle og stadig tilbakevendende hemoroider er nok legebesøk det beste. Behandlingen kan være at hemoroidene fryses bort eller påføres en liten strikk som gjør at de senere faller av. Hemoroider er ikke farlig, men kan bli svært smertefult og plagsomt i lengden. Legen har garantert behandlet pasienter med hemoroider mange ganger før, så det er ingenting å grue seg for.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå