Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Ok, dere kvinner her inne begynner sikkert å bli litt lei dette temaet, men jeg velger allikevel å ta opp emnet Jeg ser bra ut( i følge hva folk sier i hvert fall), er høy og mørk(187cm) og veltrent. Med andre ord, så er jeg det mange kvinner finner tiltrekkende hos det motsatt kjønn, sånnn fysisk. Men allikevel så sliter jeg litt med dårlig selvtillitt, mye på grunn av penis størrelsen min. Den er kanskje lang nok, ca 15cm, men tykkelsen derimot er litt mer å bekymre seg for føler jeg...(omkrets på akkurat 11cm) Derfor ønsker jeg å spørre dere, hvor mye vill dette ha å si, hvis dere finner karen fysisk attraktiv ellers? Hvis dere ser en litt veltrent, høy kar, forventer dere også da at ustyret står i "stil" med dette? Jeg har tidligere lest igjennom tråder her anngående penis størrelse og dette har faktisk gjort saken verre for meg, for jeg har alltid blitt fotalt via media osv. at de fleste kvinner bryr seg lite om penis størrelse, så lenge den ikke er mye under eller over gjennomsnittet.Jeg har derimot fått et litt annet inntrykk i det siste, etter at jeg har lest hva ærlige kvinner her inne har skrevet? Jeg har også lest at gjennomsnittet i Norge ligger mer rundt 16-17cm, med en omkrets på 13 cm, men jeg har derimot ikke noe pålitlige kilder på dette. Jeg ville vell tro at jeg er stor nok til å kanskje gjøre en litt ung, uerfaren jente fornøyd, men når det kommer til litt eldre kvinner, som har en del seksuell efaring, så føler jeg at jeg ikke duger i det hele tatt. Jeg har jo lyst til å ha mye selvtillitt sånn seksuelt og bare kunne kjøre på uten å møtte ha størrelsen min i bakhodet. Jeg nærmer meg 30 år og det jo en stor sjanse for at min fremtidig partner vill være rundt samme alder og ha opplevd både store og små.Sex ER jo utrolig viktig for at et forhold skal vare. En annen ting som jeg savner med større penis, er jo at det også vill gitt meg mye større nytelse ved sex, pgr av større friksjon.Hvorfor må livet være så f**** urettferdig!! For å være ærlig, så føler jeg at jeg har "dårlige" gener pgr min relativt lille penis. Spesielt med tanke på at den er veldig liten i slapp tilstand. Tenk om jeg levde xxxx antall tusen år tilbake, da vill jeg nok ikke ha tiltrukket mange kvinner med utstyret jeg har nå?(lite tanke esperiment)
Gjest Gjest_Jente23_* Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 En fyr som nærmer seg 30 og ikke har forsont seg med penisstørrelsen sin er turn-off. Utrolig hva man kan gjøre med en litt under gjennomsnittet, med selvtillitt kombinert med villige og flittige hender og tunge. Den penisen er virkelig ikke alt når det kommer til sex.
Periwinkle Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 (endret) se under;) Endret 29. november 2009 av melis90
Periwinkle Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Størrelsen i slapp tilstand har vel eller liten betydning I forhold til størrelsen i eregert tilstand så vil jo nytelsen for kvinnen bli avgjort av hvor flink man er til å bruke det man har, heller enn at man kanskje mangler noen cm i omkrets. Nå har jeg ikke akkurat verdenserfaring å komme med men den erfaringen jeg har er at selv om min kjære kanskje ikke har hverken det største eller det minste utstyret så kan han å tilfredsstille meg
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 like turn off som kvinner som er usikre på selv, siden de tror at alle menn vill ha store pupper.
Gjest R Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Størrelsen i slapp tilstand har vel eller liten betydning I forhold til størrelsen i eregert tilstand så vil jo nytelsen for kvinnen bli avgjort av hvor flink man er til å bruke det man har, heller enn at man kanskje mangler noen cm i omkrets. Nå har jeg ikke akkurat verdenserfaring å komme med men den erfaringen jeg har er at selv om min kjære kanskje ikke har hverken det største eller det minste utstyret så kan han å tilfredsstille meg Hva mener dere egentlig når dere prater om å bruke den riktig? Min er på rundt 19-20cm, men er jo veldig uerfaren og vil gjerne vite akkurat hva du mener. Snakker du om å kunne holde seg lenge? Eller går det på teknikk? Skal man sikte seg inn på bestemt områder for å "bruke den riktig"? Takk for svar
Periwinkle Skrevet 29. november 2009 #7 Skrevet 29. november 2009 Hva mener dere egentlig når dere prater om å bruke den riktig? Min er på rundt 19-20cm, men er jo veldig uerfaren og vil gjerne vite akkurat hva du mener. Snakker du om å kunne holde seg lenge? Eller går det på teknikk? Skal man sikte seg inn på bestemt områder for å "bruke den riktig"? Takk for svar Det er jo forskjellig fra kvinne til kvinne hvordan man blir tilfredsstilt, men det er mer enn bare inn og ut for å få en kvinne tilfredsstilt. Det er jo hovedsakelig klitoris og g-punkt som får kvinner til å få orgasme og som mann må man vite hvordan man best stimulerer disse stedene. Når man er i et forhold vil jeg si at det bør være kommunikasjon mellom partene, slik at kvinnen forteller hva hun liker og hvordan hun best blir tilfredsstilt, slik at mannen vet hvordan han skal gjøre det I forhold til teknikk så er jeg ikke mann, så jeg kan på en måte ikke komme med noe fasit her, men om man da er en mann som ikke klarer å holde seg lenge så bør mannen stimulere kvinnen før penetrering, slik at også kvinnen kan få orgasme:) Mulig noen andre har et bedre svar til deg enn meg, men det er iallefall den erfaringen jeg har
Ethereal Skrevet 29. november 2009 #8 Skrevet 29. november 2009 Størrelsen har mye å si. Jeg hadde heller vært sammen med en fyr som ikke hadde så fint utseende, og en stor pikk, enn det motsatte
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #9 Skrevet 29. november 2009 Størrelsen har mye å si. Jeg hadde heller vært sammen med en fyr som ikke hadde så fint utseende, og en stor pikk, enn det motsatte Hvilken størrelse like du da, og hva er egentlig "stor"?
Gjest Purple Haze Skrevet 29. november 2009 #10 Skrevet 29. november 2009 Og jeg liker de litt mer moderate i størrelse, så TS sin hadde sikkert passet meg godt. Jeg har hatt sex med menn med alt fra mikro-til megapenis, og må si at størrelsen har ikke spilt noen særlig rolle for meg. Har fått orgasme med de fleste av partnerne jeg har hatt. Det som er viktig for meg, er at det er tenning og kjemi. Blir det for teknisk, og bare ut og inn, gir det meg lite. Det må være lidenskap der, og helst noe variasjon. Hender, tunge, munn, fingre gir også nytelse, ikke bare penis. (jeg er 42 år, hvis det har noe å si)
Gjest jon Skrevet 29. november 2009 #11 Skrevet 29. november 2009 Størrelsen har mye å si. Jeg hadde heller vært sammen med en fyr som ikke hadde så fint utseende, og en stor pikk, enn det motsatte Av alle innleggg fra jenter med IQ mindre enn skonummer, tar denne kaka. Flott eksempel på menneskekunnskap. For de med mere mellom øra, er vel ingen av disse kriteriene avgjørende folr valg av sine barns far.
Gjest gjestkvinne Skrevet 30. november 2009 #12 Skrevet 30. november 2009 Ok, dere kvinner her inne begynner sikkert å bli litt lei dette temaet, men jeg velger allikevel å ta opp emnet Jeg ser bra ut( i følge hva folk sier i hvert fall), er høy og mørk(187cm) og veltrent. Med andre ord, så er jeg det mange kvinner finner tiltrekkende hos det motsatt kjønn, sånnn fysisk. Men allikevel så sliter jeg litt med dårlig selvtillitt, mye på grunn av penis størrelsen min. Den er kanskje lang nok, ca 15cm, men tykkelsen derimot er litt mer å bekymre seg for føler jeg...(omkrets på akkurat 11cm) Derfor ønsker jeg å spørre dere, hvor mye vill dette ha å si, hvis dere finner karen fysisk attraktiv ellers? Hvis dere ser en litt veltrent, høy kar, forventer dere også da at ustyret står i "stil" med dette? Jeg har tidligere lest igjennom tråder her anngående penis størrelse og dette har faktisk gjort saken verre for meg, for jeg har alltid blitt fotalt via media osv. at de fleste kvinner bryr seg lite om penis størrelse, så lenge den ikke er mye under eller over gjennomsnittet.Jeg har derimot fått et litt annet inntrykk i det siste, etter at jeg har lest hva ærlige kvinner her inne har skrevet? Jeg har også lest at gjennomsnittet i Norge ligger mer rundt 16-17cm, med en omkrets på 13 cm, men jeg har derimot ikke noe pålitlige kilder på dette. Jeg ville vell tro at jeg er stor nok til å kanskje gjøre en litt ung, uerfaren jente fornøyd, men når det kommer til litt eldre kvinner, som har en del seksuell efaring, så føler jeg at jeg ikke duger i det hele tatt. Jeg har jo lyst til å ha mye selvtillitt sånn seksuelt og bare kunne kjøre på uten å møtte ha størrelsen min i bakhodet. Jeg nærmer meg 30 år og det jo en stor sjanse for at min fremtidig partner vill være rundt samme alder og ha opplevd både store og små.Sex ER jo utrolig viktig for at et forhold skal vare. En annen ting som jeg savner med større penis, er jo at det også vill gitt meg mye større nytelse ved sex, pgr av større friksjon.Hvorfor må livet være så f**** urettferdig!! For å være ærlig, så føler jeg at jeg har "dårlige" gener pgr min relativt lille penis. Spesielt med tanke på at den er veldig liten i slapp tilstand. Tenk om jeg levde xxxx antall tusen år tilbake, da vill jeg nok ikke ha tiltrukket mange kvinner med utstyret jeg har nå?(lite tanke esperiment) Lær deg å stimulere dama til orgasme med FINGRENE ...og prioriter deilige forspill . Er du flink med fingrene - trenger du slettes ikke en stor penis for å imponere i " ferdigheter " i sengen eller nytelse . Tror neppe damene vil omtale deg som en god elsker kunn pga stor penis . Om du ikke har ferdighetene til å gi megadeilige forspill og orgasmer med fingrene . Tenk deg litt om ... Når damer onanerer - bruker de som oftest fingrene sine - og klarer seg fint og fornøyd med det . Lær deg dette du også - og jeg kan garantere deg at mange damer vil omtale deg som noe av det " beste mannebeinet " de har prøvd . Lykke til .Glem størrelsen .Jeg syns du høres fin ut jeg : )
Gjest Gjest_trultemor_* Skrevet 30. november 2009 #13 Skrevet 30. november 2009 For min del så teller ikke størrelsen, men hvordan en klarer å tilfredsstille meg. Jeg har hatt noen sexpartnere oppgjennom og har vært borti folk me små til store og jeg må ærlig innrømme at de som har mindre har faktisk vært de som har vært best, for de brukte ikke bare penisen, men fingre og tunge også. ' Ikke legg all fokus på penisen, men hvordan tilfredsstille en kvinne med hele deg
Gjest gjestkvinne Skrevet 30. november 2009 #14 Skrevet 30. november 2009 For min del så teller ikke størrelsen, men hvordan en klarer å tilfredsstille meg. Jeg har hatt noen sexpartnere oppgjennom og har vært borti folk me små til store og jeg må ærlig innrømme at de som har mindre har faktisk vært de som har vært best, for de brukte ikke bare penisen, men fingre og tunge også. ' Ikke legg all fokus på penisen, men hvordan tilfredsstille en kvinne med hele deg Mange av de mennene som vet selv de har stort utstyr - er faktisk dårlige i sengen forde de regner med pikken gjør all jobben og er nokså høy på pæra og inbildske : ) Så de ikke trenger gi noe særlig forspill og bare kjøre på liksom . Skulle jeg velge mellom en mann med stort utstyr men som absolutt ikke gadd å tilfredsstille meg på andre måter ( aldri ) Eller en med mindre utstyr - som var kjempeflink med fingrene og virkelig kunne bruke dem også - hadde jeg valgt han med minst utstyr . Jeg klarer fint å få orgasme med kunn fingre og fingring - om det gjøres på rett måte og mannen aner hvor g-punktet er og hvordan han skal berøre klitten " fjærlett og forsiktig " . Noe mange menn ikke KAN . Er alltfor hardhente - så det blir vondt istede for godt .Typisk elendige elskere ...sine feil - å gjøre slikt .
pittie Skrevet 30. november 2009 #15 Skrevet 30. november 2009 Bedre å være litt mindre enn for stor imo. Om en av- eller begge parter ikke "kjenner" nok, kan jo man feks ta i bruk en http://www.youtube.com/watch?v=VcSK58ZJyVc.
Gjest lillelykketrollet Skrevet 2. desember 2009 #16 Skrevet 2. desember 2009 Noe mange menn ikke KAN . Er alltfor hardhente - så det blir vondt istede for godt .Typisk elendige elskere ...sine feil - å gjøre slikt . Jeg reagerer litt på det du sier der. Jeg er 21 år gammel gutt og har ikke hatt sex enda. Når det blir min tur for første gang så håper jeg og tror at hun jeg har det med kan fortelle hva som er godt for henne. Blir bare teit om jeg skal prøve meg frem og kanskje gjøre feil. Hva tjener vi på det liksom? Stikkordet er vel åpenhet.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #17 Skrevet 2. desember 2009 Hva mener dere egentlig når dere prater om å bruke den riktig? Min er på rundt 19-20cm, men er jo veldig uerfaren og vil gjerne vite akkurat hva du mener. Snakker du om å kunne holde seg lenge? Eller går det på teknikk? Skal man sikte seg inn på bestemt områder for å "bruke den riktig"? Takk for svar Hahaha. Dette vil du aldri faa et godt svar pa fra en kvinne. Jeg har stilt det sporsmalet paa ulike forum sikkert 10 ganger opp gjennom arene uten aa faa et eneste vettugt svar, men til slutt fant jeg litt informasjon selv som jeg har brukt med stort hell. En hovedregel er uansett at det som foles godt for deg er godt for henne. Det er ikke en regel uten unntak selvfolgelig da pikken din ikke har et g-punkt og ei heller en livmor, men et sensuelt rytmisk stott foles som regel bedre en manisk kaninjokking ofr bade deg og henne. Om du tuner mest mulig inn pa din egen nytelse og mest mulig lytter til din egen kropp sa vil du fole mere av hva som kan vaere godt for deg og dermed ofte ogsaa for henne. Men, du maa selvfolgelig see pa hennes reaksjoner. Saa over til hva du faktisk kan gjore paa det mest tekniske planet. En ting man kan gjore er a "skru" den inn. Man roterer rett og slett litt med pikken. Det er forskjellige mater aa gjore det pa og her far du bare lete deg frem tild et som foles godt for deg og dama. Ideelt sett sa roteter man ikke med hele hofta men med sacrum, men de fleste hav hverken et lost nok sacrum ei heller kroppskontroll nok til det, i vhert fall ikke i begynnelsen, saa roter som best du kan. A laere seg a rotere med sacrum er forresten veldig bra for rygglidelser slik som bechterew En annen ting du kan gjore er det som kalles shallow and deep. Da stoter du mange ganger ganske kort inn, bare litt lenger enn selve hodet inn og sa en gang dyyypt inn, sa nye korte stot og sa en dypt inn. Det er flere ting som gjor dette bra. Det handler om variasjon og det handler om at det skapes en vekum effekt som forsterkes av de sma stotene etc. Uansett, kjor syv, atte, ni korte og se hva slags reaksjon naar du kjorer inn det dype et par ganger og se om ikke reaksjonen er en heeelt annen en om du bare kjorer inn og ut med samme lengde. De flere tusen aar gamle taoistiske og tantriske elskovsmanualene sier at det beste forholdstallet er 9 korte og et dypt. Det skal du selvfolgelig ikke henge deg oppi hovedpoenget er en god del korte og saa en dyp, men du skal ikke se bort i fra at du intuitivt etter vhert vil legge deg pa ni fordi dette faktisk foles bedre. Det er noe med akkurat det tallet som funker spesielt bra. En annen ting du kan gjore er aa kjore mange dype og variere med et kort. Generelt er det en god ide med variasjon mellom dype og korte paa forskjellige mater. Jeg kjorer aldri paa i et mange korte en dyp monster hele tiden, men jeg gjor det i lange deler av et samleie. Du kan ogsa ha den liggende helt inn og sa stote op og ned i stedet for inn og ut ved ingangen. Du kan stote inn mot sidene, inn fort og sakte ut og en haug andre ting. Soker du paa taoist thrusting techniques saa finner du en beskrivelse av flere sanne. Le som dem lek med dem og finn saa frem til hva som funker best for deg selv og for den enkelte dama. Gjennomgaende med disse er at maten du stoter paa i form av rytmer slik jeg har skissert stimulerer deg og dama likt slik at det som foles godt for deg er godt for henne, mens hvor du stoter kan foles helt forskjellige fordi du treffer eller ikke treffer punkter som er emr eller mindre gode inne i fitta. Det bringer meg til neste poeng. De ulike stillingene gir helt forksjell muligheter for stimulans av ulike deler av vagian. Noen stilinger gir svert god indirekte stimulans av klitoris, mens andre gjor det lett eller vanskelig aa treffe g-punktet. Pa tppen av dette saa har det selvfolgelig masse a si hvilken vinkle du stoter inn fra. I en hver stilling kan du flytte deg litt lavere elelr hoyrer eller stote litt mere fra siden. Da far du helt annerledes treff. Det kan bety forskjellen pa svak til veldig sterk stimulans av g og a punktet og klitoris. Dette finnes det masse beskrivelser av i stillingsguider pa nettet og i boker. Det du gjor er a lete opp noen sanne, finn god info og sa prover du deg frem litt etter litt med en stilling av gangen. Sa glir det inn og blir en automatisk del av ditt sexliv.Sok pa david shade og deep spot saa finner du en god beskrivelse av hvor de to a-punktene er. Disse er gjennomgaende bedre enn g-punktet for de fleste kvinner. Mange, men ikke alle menn er lange nok til a treffe disse og selv men som er en del mindre kan gjore det i visse stillinger. Sa lenge man er stor nok til aa na frem sa vil man fa enormt mye ut av aa laere seg aa faktisk treffe skikeklig. De fleste menns simulerer knapt nok disse med sine vanlige stot i det helle tatt. Uansett hvordan man stoter saa vil folelsen, sensualiteten og rytmen i stotet formidles til kvinnen bade som fysisk stimulans og som en kommunikasjon om hvor du er mentalt og dermed tenne elelr avtenne henne mentalt i tillegg til den fysiske stimulansen. Jo mere du tuner in pa din egen nytelse og sensualitet og jo mere du klarer aa lege begjaeret gitt i pikken og jo mere rytmisk du kalrer a gjore det jo bedre. Tenk pa virkelig bra latin amerikansk dans. Der har du et sinnsykt bra utgangspunkt, resten maa du finne ut av selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå