Gjest Hyggelig kar Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Hei jeg og dama har en liten stund snakket om og tisse mens vi har sex. Og i den forstand så lurer vi på om det kan være farlig om jeg tisser inne i henne? Takk for svar
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Ser ikkje for meg at det er ein god ide. 2
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Herregud, selv om jeg tror dette er bullshit tråd så skal jeg svare. Tiss er avfall og bør ikke inn i skjeden. Det kan danne betennelse/infeksjoner. Ta heller å bruk kondom.
M-Man Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 (endret) Humm, det første som slår meg er at det er en pH-forskjell mellom urin og fittesaft. Urin har en pH på rundtomkring 7, mens fittesaft er mer syrlig og ligger på mellom 3.8 og 4.5.. Noe ala samme grunnen til at kvinner bruker intimsåpe med lav pH.. Utenom dette, skal jo urin i utgangspunktet være tilnærmet sterilt når det går ut av kroppen (med mindre man har en infeksjon), så jeg tror ikke det vil være farlig. Mulig det kiler litt. Risk for å få UVI, men den tror jeg er liten, etter hva jeg har lest. http://answers.yahoo.com/question/index?qi...16094150AAfXEBr Edit: Og jeg vil oppfordre folk på dette forumet til å gjerne svare på spørsmål som stilles og gjerne argumentere for svarene sine. På den måten får vi en mer saklig og nyttig diskusjon. Trådstarter spør ikke om deres mening - både han og partneren synes det er opphissende, så hva dere mener driter han sannsynligvis i, men spør om det er skadelig. Hvis det er skadelig, hvorfor? Endret 29. november 2009 av M-Man 3
Cuckold Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Hei jeg og dama har en liten stund snakket om og tisse mens vi har sex. Og i den forstand så lurer vi på om det kan være farlig om jeg tisser inne i henne? Takk for svar Hvis hun er frisk og du ikke har urinveisinfeksjon tror jeg ikke det skulle være noen stor risiko. Urin er i utgangspunktet steril når den forlater kroppen. Men det kan nok være lurt å ta en skjedeskylling i etterkant, for selv om urinen i utgangspunktet er steril vil den gi god næring for bakteriekulturer. Det er derfor man godt kan drikke partnerens urin eller bli tisset i munnen, mens man ville blitt svært syk om man slikket et offentlig urinal. 1
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Hvis hun er frisk og du ikke har urinveisinfeksjon tror jeg ikke det skulle være noen stor risiko. Urin er i utgangspunktet steril når den forlater kroppen. Men det kan nok være lurt å ta en skjedeskylling i etterkant, for selv om urinen i utgangspunktet er steril vil den gi god næring for bakteriekulturer. Det er derfor man godt kan drikke partnerens urin eller bli tisset i munnen, mens man ville blitt svært syk om man slikket et offentlig urinal. Dette er noe du har prøvd og liker?
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #7 Skrevet 29. november 2009 Får dere til å pisse med ereksjon?
Cuckold Skrevet 29. november 2009 #8 Skrevet 29. november 2009 Hvis hun er frisk og du ikke har urinveisinfeksjon tror jeg ikke det skulle være noen stor risiko. Urin er i utgangspunktet steril når den forlater kroppen. Men det kan nok være lurt å ta en skjedeskylling i etterkant, for selv om urinen i utgangspunktet er steril vil den gi god næring for bakteriekulturer. Det er derfor man godt kan drikke partnerens urin eller bli tisset i munnen, mens man ville blitt svært syk om man slikket et offentlig urinal. Dette er noe du har prøvd og liker? Jeg har prøv mye rart jeg, og ja, dette kan være spennende. Altså ren urin fra en dame jeg begjærer, ikke å slikke et urinal. - Får dere til å pisse med ereksjon? Ja, det går greit. Det er en myte at dette liksom ikke skal gå an. Det kan jo være at det varierer litt fra person til person, men jeg har aldri hatt noe problem med det.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #10 Skrevet 17. februar 2012 Urin er jo ikke verre enn at man kan drikke dette, men da er det gjerne med en overlevelses-tablett (feks klor) som man bruker og renser urinen med først. Må man så må man...
Gjest Vampen Skrevet 17. februar 2012 #11 Skrevet 17. februar 2012 Jeg er litt fascinert over dette behovet noen har for å gå inn i tråder om ting de ikke tenner på, for å fortelle de som gjør det at det er ekkelt eller rart. Hva er greia? Så lenge det er snakk om voksne mennesker som gjør noe de liker helt frivillig, så er vel ikke det de gjør ditt problem? Om du ikke liker temaet, styr unna tråden. 6
Erotisk Flukt Skrevet 17. februar 2012 #12 Skrevet 17. februar 2012 Hvis begge er friske uten noen infeksjoner, så er det ingen fare, men jeg regner med at du er klar over hvor vanskelig det er å tisse med ereksjon, av den enkle grunn at kroppen i det moduset "lukker" for urin og åpner for sæd. Har dere forsøkt wetsex i dusjen tidligere? Kan være lurt å ta det steg for steg. Mener jeg hvertfall. -Domino
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #13 Skrevet 18. februar 2012 spennende syns jeg, men jeg som jente klarer ikke tisse når jeg er veldig kåt, da må jeg sitte på do i 5-10 minutter å slappe av fø rjeg får ut noe og er ikke urinrører rett innenfor kjeden eller ved åpningen, blir ikke det blokert på dama da?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #14 Skrevet 18. februar 2012 Jeg er litt fascinert over dette behovet noen har for å gå inn i tråder om ting de ikke tenner på, for å fortelle de som gjør det at det er ekkelt eller rart. Hva er greia? Så lenge det er snakk om voksne mennesker som gjør noe de liker helt frivillig, så er vel ikke det de gjør ditt problem? Om du ikke liker temaet, styr unna tråden. Jeg har ikke svart i tråden før nå og forstår ikke fasinasjonen av å skulle tisse inn i sin partner. Hvorfor skal ikke jeg kunne formidle det? Er det sånn at brukere som har et annet syn på det Ts presenterer ikke skal kunne svare? 2
Gjest Vampen Skrevet 18. februar 2012 #15 Skrevet 18. februar 2012 (endret) Jeg har ikke svart i tråden før nå og forstår ikke fasinasjonen av å skulle tisse inn i sin partner. Hvorfor skal ikke jeg kunne formidle det? Er det sånn at brukere som har et annet syn på det Ts presenterer ikke skal kunne svare? Spørsmålet er vel hvorfor du på død og liv skal komme med din mening? TS spør ikke om folk forstår eller deler fascinasjonen. Han spør om det er farlig å gjøre det. Hadde han spurt hva folk synes, så hadde jeg ikke hatt noen problemer med å forstå at du svarer at du ikke deler fascinasjonen. Men jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor det er slik at folk MÅ komme med sin mening, i tråder hvor det ikke bes om disse. Det er mange ting innen seksualitet som ikke er noe for meg. Men jeg tror ikke min mening er så viktig at jeg for enhver pris må fortelle verden hva jeg synes om det. I tillegg er det noe med å stemple folks seksualitet som rar eller ekkel, som jeg synes er en uting. Så lenge det er snakk om voksne, som gjør noe de liker, og ikke skader andre, hvorfor ta seg bryet med å dømme dem? Om du ikke liker det de gjør, så er det jo bare å la være. Endret 18. februar 2012 av Vampen 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #16 Skrevet 18. februar 2012 1. Nei det er ikke falig. 2. Jeg har blitt tisset i mange manger og aldri blitt syk eller fått noen sykdom av dette. 3. Lykke til. 4. Tips. Drikk mye vann i forkant. Ps; det er en veldig god følelse inni når han tisser.
Gjest BamseB Skrevet 18. februar 2012 #17 Skrevet 18. februar 2012 Jeg miger hvor som helst og når som helst, men å late vannet inni partneren har aldri slått meg... Som nevnt er jo fersk urin tilnærmet sterilt så hvor farlig kan det være..?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #18 Skrevet 18. februar 2012 spennende syns jeg, men jeg som jente klarer ikke tisse når jeg er veldig kåt, da må jeg sitte på do i 5-10 minutter å slappe av fø rjeg får ut noe og er ikke urinrører rett innenfor kjeden eller ved åpningen, blir ikke det blokert på dama da? Normalen er å ha urinrør mellom skjeden og klitoris, men noen har det i utkantet av skjeden også. Skjeden blir aldri så oppsvulmet at den stenger for urinrøret. Det er nok mer psykisk, da stenger man fort musklene uten at man er klar over det.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #19 Skrevet 18. februar 2012 Å tisse inni en fitte er ikke farlig, så det er ingen grunn til å avstå fra dette hvis det er godt for en eller begge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå