Gjest Gjest_purple_* Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Hei Er det noen her som har vært til gynekolog pga. menssmerter? Hvordan foregår det, og er det vondt? Tar det lang tid før man får svar om det er noe galt? Jeg har fått henvisning nå, og gruer meg veldig...
Avalon Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Hei Er det noen her som har vært til gynekolog pga. menssmerter? Hvordan foregår det, og er det vondt? Tar det lang tid før man får svar om det er noe galt? Jeg har fått henvisning nå, og gruer meg veldig... Du får nok noen spørsmål, og en helt vanlig gynokologisk undersøkelse. Det er ikke vondt. Jeg har selv vært hos gynokolog pga sterke menssmerter, ble henvist videre til sykehuset pga mistanke om endometriose. Ble operert på sykehuset hvor de tok en biopsi.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Jeg var inne i 5 min, og fikk hevet (enda) en resept på p-piller i fanget. Så det gjorde ikke vondt noen andre steder enn i lommeboka.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå