Gå til innhold

Menssmerter


Gjest Gjest_purple_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_purple_*
Skrevet

Hei

Er det noen her som har vært til gynekolog pga. menssmerter?

Hvordan foregår det, og er det vondt?

Tar det lang tid før man får svar om det er noe galt?

Jeg har fått henvisning nå, og gruer meg veldig...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Er det noen her som har vært til gynekolog pga. menssmerter?

Hvordan foregår det, og er det vondt?

Tar det lang tid før man får svar om det er noe galt?

Jeg har fått henvisning nå, og gruer meg veldig...:(

Du får nok noen spørsmål, og en helt vanlig gynokologisk undersøkelse. Det er ikke vondt.

Jeg har selv vært hos gynokolog pga sterke menssmerter, ble henvist videre til sykehuset pga mistanke om endometriose. Ble operert på sykehuset hvor de tok en biopsi.

Skrevet

Jeg var inne i 5 min, og fikk hevet (enda) en resept på p-piller i fanget. Så det gjorde ikke vondt noen andre steder enn i lommeboka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...