Gjest wilma Skrevet 23. august 2003 #1 Skrevet 23. august 2003 Har lyst på noe KVESS i kveld!! ! Ønsker noe som er raskt å lage, og som gjerne er sterkt, inneholder feks.: hvitløk, chili... taco er jo kvess, men siden jeg er alene i kveld, gidder jeg ikke å lage det... tenkt litt på pizza og... MEN - er det noen som har en spennende oppskrift!!!?????
Rapitap Skrevet 23. august 2003 #2 Skrevet 23. august 2003 Spennende oppskrift på pizza? Tror vi alle bare bruker fantasien til det... Men - hva med å lage indisk med nan brød? YummYYY! =)
tigerpus Skrevet 23. august 2003 #3 Skrevet 23. august 2003 Eller hva med bakte poteter med masse stæsj? Sprøstekt bacon, hjemmelaget sterk hvitløk/rømme-dressing, maiskorn, purre, hakket jalapeno, smør og ost? Stek potetene i ovnen og server tilbehøret i små boller som dere sitter og plukker av. En lørdags-vinner her hos oss. Tiger
Gjest care Skrevet 23. august 2003 #4 Skrevet 23. august 2003 I dag skal jeg ha entrecote, fløtegratinerte poteter og brokkoli...med rikelige mengeder rødvin Kan anbefales på det sterkeste :blunke:
chimp Skrevet 23. august 2003 #5 Skrevet 23. august 2003 Vi skal ha fajitas m kjøttdeig-fyll som gratineres i ovnen m salsa og masse ost oppå og kommer m salat m mais, paprika, tomat, agurk og rødløk, og kanskje litt rømme.
Gjest Lea Skrevet 23. august 2003 #6 Skrevet 23. august 2003 Vi skal også ha fajitas i dag. Men vi skal ha med biff (marinert i olje, jalapeños-kraft, krydder og BBQ-saus). Og selvsagt "svidd" løk og paprika (sterk varme, kort steketid). Servert med ost, ris, mais og tomater som tilbehør.
Piñacolada Skrevet 23. august 2003 #7 Skrevet 23. august 2003 Jeg skal herved gi bort min yndlingsoppskrift, som jeg fikk av en kollega en gang. Du trenger (til 2 personer): * 3 kyllingfilet * 3 dl fløte * 1 boks knuste tomater * 1 liten boks tomatpuré * brokkoli (fersk!!) * løk * paprika * mais * knust hvitløk Putt fløte, tomater og tomatpuré i en kasserolle, la det småputre. Stek filetene, ha oppi resten av ingrediensene i panna. Til slutt blander du alt i kasserollen. Server med ris og hvitløksbaguetter. MMMMMMMM..... Det som er fint med denne, er at du kan ha omtrent hva som helst oppi. Jeg pleierå lage den når jeg har mye leftover grønnsaker i kjøleskapet. Putt oppi det du er mest glad i! Enjoy!!
chimp Skrevet 23. august 2003 #8 Skrevet 23. august 2003 Sambis klarte å svi fajitas'ene i kantene :-? .....men ellers ble d bra! Rosèvin til! Har enda litt igjen i glasset mitt! Skål!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå