Gjest gjest,sf Skrevet 29. november 2009 #1 Skrevet 29. november 2009 Hei! Jeg er litt usikker på dette, men jeg satt å hørte på noen som diskuterte religion, den ene trodde på Gud, den andre ikke. Jeg gjorde meg noen tanker... Jeg har hatt spiseforstyrrelser i 10 år. Jeg bestemte meg for at 32 kg er det optimale for min kropp. Jeg har aldri vært i nærheten av den vekta, jeg er en såkalt mislykket anorektiker. Men, jeg skjønner dette kanskje høres litt sykt ut. Men for meg, etter 10 år med spiseforstyrrelser, så har det blitt min "religion", jeg har så sterk tro på at om jeg når det tallet vil alt bli bra. Jeg bare lurer er det flere med spiseforstyrrelser over tid, som har fått dette forskrudde synet på det? Ja, jeg vet det er sykt. og jeg går i masse behandling. Jeg er også i mot pro-ana, så det har ingenting med at jeg dyrker det, jeg ville jo vært uten denne sykdommen, men det er jeg ikke, men jeg prøver å se om det kanskje er "normalt" etter så mange år å få litt forskrudd syn på dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå