Gå til innhold

...Har ikke hatt sex på lenge....


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du virker veldig overbevisende...!! :-)))

I stedet for å henge på kvinneforum.no da, bør du heller melde deg inn i kvinnegruppa Ottar. Damene der er noen ville skapninger under det mannshatende skalkesjulet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å henge på kvinneforum.no da, bør du heller melde deg inn i kvinnegruppa Ottar. Damene der er noen ville skapninger under det mannshatende skalkesjulet.

Tusen mange hjertelige takk for godt råd! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest igjen
*Føler med deg!* :-)

det er faktisk litt trøst at du sitter og føler det samme som meg nå, og ingen får sex haha. Neida, det var nesten slemt tenkt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er faktisk litt trøst at du sitter og føler det samme som meg nå, og ingen får sex haha. Neida, det var nesten slemt tenkt ;)

Nei da - Ikke tenk på det som slemt du. Tenk heller på at vi i alle fall har én ting felles. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente_27

Jeg har ikke hatt sex på 5 år.. Det er vel noe spesielt tror jeg, men jeg har bare ikke selvtillit nok til å ha det. Misfornøyd med kroppen og er livredd for at guttene skal bli skuffa osv..

Men fy jeg vil!! :P Jeg er overkåt.. Når jeg ser en gutt så ser jeg automatisk ned på skrittet hans liksom, ja DET er flaut det. Men jeg klarer ikke stoppe haha uff.. :P

Men ja, jeg er og forblir kåt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt sex på 5 år.. Det er vel noe spesielt tror jeg, men jeg har bare ikke selvtillit nok til å ha det. Misfornøyd med kroppen og er livredd for at guttene skal bli skuffa osv..

Men fy jeg vil!! :P Jeg er overkåt.. Når jeg ser en gutt så ser jeg automatisk ned på skrittet hans liksom, ja DET er flaut det. Men jeg klarer ikke stoppe haha uff.. :P

Men ja, jeg er og forblir kåt..

Det høres så trist ut at du kjenner det sånn. Jeg har noen år bak meg selv, men det er også en helt spesiell grunn til akkurat det.

Men veldig fint at du ikke har 1000 ons som mange andre har i alle fall! :-)

Og om ikke annet så kan du i alle fall kose deg om kvelden med det du har sett om dagen, ikke sant..?? ;-))

Det er det indre som teller mest uansett!! -Husk alltid det! ;-))

Fint innlegg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest igjen
Jeg har ikke hatt sex på 5 år.. Det er vel noe spesielt tror jeg, men jeg har bare ikke selvtillit nok til å ha det. Misfornøyd med kroppen og er livredd for at guttene skal bli skuffa osv..

Men fy jeg vil!! :P Jeg er overkåt.. Når jeg ser en gutt så ser jeg automatisk ned på skrittet hans liksom, ja DET er flaut det. Men jeg klarer ikke stoppe haha uff.. :P

Men ja, jeg er og forblir kåt..

Stakkars deg! Vet du hva, jeg er helt sikker på at kroppen din er både vakker og deilig, men at du ikke ser det selv, håper de tankene forsvinner ut av hodet ditt slik at du kan bli mer selvsikker på deg selv!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt sex på 5 år.. Det er vel noe spesielt tror jeg, men jeg har bare ikke selvtillit nok til å ha det. Misfornøyd med kroppen og er livredd for at guttene skal bli skuffa osv..

Men fy jeg vil!! :P Jeg er overkåt.. Når jeg ser en gutt så ser jeg automatisk ned på skrittet hans liksom, ja DET er flaut det. Men jeg klarer ikke stoppe haha uff.. :P

Men ja, jeg er og forblir kåt..

Jeg har ikke hatt sex på 6 år nå. Ble rammet av en lang kjærlighetssorg og utbrenthet i jobben og knakk sammen. Hadde dessuten en vond barndom i bagasjen, så det ble rett og slett for mye. Pakket sammen og flyttet hjem til noen slektninger nordpå for å komme meg bort en stund. Tok psykolog og meldte meg på angsgruppe etterhvert. Har blitt bedre igjen nå, men denne plassen er ikke så stor, så da blir det lite damer å finne. Har heller ikke funnet noe passende miljø som jeg trives i.

Har klart meg fint lenge uten sex fordi jeg fordypet meg i andre ting og fikk tankene bort fra jenter og sex. Først nå for et par mnd siden fikk jeg plutselig en veldig lengsel og en frustrasjon av mangel på nærhet og sex, og det føles helt grusomt, noe av det verste jeg har opplevd. :grine: Flytter snart til Bergen nå for å begynne et nytt og forhåpentligvis bedre liv. Skal melde meg på forskjellige ting og prøve å finne et bra miljø. Jeg trives ikke med hvem som helst, blant de venner jeg fortsatt har er alle veldig åpne og lette å prate om alt med, og det er sånne folk jeg vil treffe flere av. Så vil jeg treffe ei jente da selvfølgelig. :klemmer: Noen som er i samme situasjon, så skriver jeg gjerne mail...

Det er bare fjortiser som sammenligner god sex med fin kropp. Fin kropp er ingen garanti for god sex uansett. Jeg har sagt så mange ganger at god sex bygger på forståelse, respekt, åpenhet og tillit mellom partene og at man gjensidig prøver å gjøre det godt for hverandre.

:kalle::gave::tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...