Gjest Gjest_klara_* Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Jeg får ikke prompet, jeg veit ikke om jeg er forstoppet.. og nå får jeg ikke prompet.. føles ut som jeg er gravid, så oppblåst jeg er.. Det eneste jeg vil er å prompe ut all gassen.. Hva skal jeg gjøre?? Er jo jævla flaut å gå til legen for dette?!.. Har hatt det sånn i en halv uke nå... bæsjer litt løst...
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Hvor ofte bæsjer du til vanlig? Har dette endret seg i det siste? Det kan selvsagt være at du er forstoppet. Du kan få tak i mikrolax og forsøke om det hjelper. Klyster altså. For å få ut luft kan du forsøke å legge deg på ryggen, og så bøyer du beina.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Hvis du ikke er forstoppet kan du forsøke Imogas. Du merker vel om du har avføring som normalt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå