Gå til innhold

Oppblåst mage


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_klara_*
Skrevet

Jeg får ikke prompet, jeg veit ikke om jeg er forstoppet.. og nå får jeg ikke prompet.. føles ut som jeg er gravid, så oppblåst jeg er..

Det eneste jeg vil er å prompe ut all gassen.. Hva skal jeg gjøre??

Er jo jævla flaut å gå til legen for dette?!.. Har hatt det sånn i en halv uke nå... bæsjer litt løst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor ofte bæsjer du til vanlig? Har dette endret seg i det siste? Det kan selvsagt være at du er forstoppet. Du kan få tak i mikrolax og forsøke om det hjelper. Klyster altså.

For å få ut luft kan du forsøke å legge deg på ryggen, og så bøyer du beina.

Skrevet

Hvis du ikke er forstoppet kan du forsøke Imogas. Du merker vel om du har avføring som normalt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...