Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Hei dere Tenkte jeg skulle høre hva dere gjør med hår på overleppa. Bleke, vokse, barbere, laser????
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Jeg vokser,og napper av og til.Men har hørt at man kan få litt "slitt" hud på overleppa hvis man holder på med det i årevis,men jeg er ikke sikker.Det er jo isåfall sikkert forskjellig fra person til person.Laser er dyrt,men hvis man er veldig "plaget" så er det et bra alternativ.Hvis man bleker det så må man vel passe på at det ikke blir for lyst,da kan de kanskje synes enda mer.
yoga Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Jeg vokser og synes det er veldig greit! Leter etter en løsning som er permanent og billig, men har ikke kommet over noe enda..
Siiw Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Jeg har vokset en gang! men ikke nå mer! hun som dreiv med ga seg:S hehe!. men jeg barberer jeg da! dummeste man gjør! men heller det en bart!
Gjest Gjest_jenta_* Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Ingen som bleker "barten"?
sebra Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 (endret) jeg bleker med sånn mild blekning til ansiktshår.synes det fungerer vledig fint. Endret 30. november 2009 av sebra
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #7 Skrevet 30. november 2009 Jeg vokser og synes det er veldig greit! Leter etter en løsning som er permanent og billig, men har ikke kommet over noe enda.. Hva slags voks bruker du? Jeg plages med at hårene blir sittende igjen. KAnskje det er fordi at hårene vokser fra nesen og nedover mot munnen, så det blir vanskelig å røske av mot hårretningen uten å rive med seg halve leppa i samme slengen.
yoga Skrevet 30. november 2009 #8 Skrevet 30. november 2009 Hva slags voks bruker du? Jeg plages med at hårene blir sittende igjen. KAnskje det er fordi at hårene vokser fra nesen og nedover mot munnen, så det blir vanskelig å røske av mot hårretningen uten å rive med seg halve leppa i samme slengen. Jeg bruker de voksstripsene fra Veet Auch, ja ser at du har en liten utfordring der, ja! Men går det heller ikke hvis du får strammet leppeområdet før du river av voksen?
Marikke Skrevet 30. november 2009 #9 Skrevet 30. november 2009 Fungerer som en drøm når man først behersker teknikken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå