Gjest P.Y.S Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Vi fikk lyst på ribbe i dag. rema hadde fersk ribbe så jeg i avisen. Det var noe av det mest grusomme av en ribbe jeg har stekt og spist. Den var ferdig krydret. Hvilke peppermix har de brukt? Kjente en svak eim av fisk, tror grisen ikke var helt foret ned før slakting. ellers så var grisen steingammel. Dette er ikke noe å servere folk. Nå er dere advart
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Jeg synes ribba fra Rema er helt grusom kryddret eller ikke. vi har kjøpt der tidligere og ALLE smakte rett og slett bare fett ÆSJ !!!! Helt enig med deg, kjøp ribba et annet sted!
Rosalie Skrevet 29. november 2009 #3 Skrevet 29. november 2009 Vi var tydeligvis heldig, for den tynnribba fra Rema vi spiste i går var aldeles nydelig.
Lancelot Skrevet 29. november 2009 #4 Skrevet 29. november 2009 Vi var tydeligvis heldig, for den tynnribba fra Rema vi spiste i går var aldeles nydelig. Samme her, utsøkt ribbe!
ToveM Skrevet 29. november 2009 #5 Skrevet 29. november 2009 Har og prøvd den ferdig krydret fra Rema, og var ikke fornøyd, altfor sterk peppersmak. Den vanlige tynnribben er helt OK.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #6 Skrevet 29. november 2009 Tynnribben fra Rema var best i test i VG i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå