Gjest Lykke Skrevet 25. februar 2002 #1 Del Skrevet 25. februar 2002 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt hansker som er helt gjennomsiktige og lange? Skal ha en strapless kjole som har et gjennomsiktig felt i ryggen og da blir det sikkert fint med sånne hansker.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2002 #2 Del Skrevet 25. februar 2002 hei http://ranneih.antimon.org hvis du kontaker henne så tror jeg at hun kan hjelpe deg klem *Perser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykke Skrevet 25. februar 2002 #3 Del Skrevet 25. februar 2002 Har kontaktet henne og hun har, men jeg skulle gjerne ha prøvd dem da... Tør vel ikke kjøpe ting usett?eller? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 25. februar 2002 #4 Del Skrevet 25. februar 2002 Dette er hanskene hun har: http://ranneih.antimon.org/gallery2_bryllu...mages/Sheer.jpg Vil anta at brudesalonger har noe sånt. Kan du ikke prøve noe liknende der og heller bestille av Rannei?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 25. februar 2002 #5 Del Skrevet 25. februar 2002 Kanskje du finner noe du liker på Ebay? - Ebay: Wedding gloves Lykke til! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterFru Skrevet 25. februar 2002 #6 Del Skrevet 25. februar 2002 Til dere som skal ha hansker: -husk å ta de av når dere skal spise! Har sett noen som ikke gjør dette, og det er i mot alle regler og ser jo litt rart ut.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turnips Skrevet 25. februar 2002 #7 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg har bestilt fingerløse hansker av Rannei og var også litt skeptisk å bestille uten å prøve. Jeg tok sjansen og er KJEMPPE FORNØYD! Kan kansje si at jeg har "normal" størrelse hender og håndledd og lurte på hvordan noen som er litt større en meg skulle få på seg disse hanskene... Spesiellt hvis ikke stoffet tøyer ut. De fleste hanskene er "one size fits all" men er nok desverre ofte laget til "normal" størrelse.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eventyrbrud Skrevet 25. februar 2002 #8 Del Skrevet 25. februar 2002 Hei! Jeg vet at både brudespesialisten i Drammen og Christiane brudesalong i Oslo har sånne hansker du ser etter. Prøvde det selv til min stroppeløse kjole, men endte opp med tette hansker. [ Dette Innlegg er endret av: Eventyrbrud den 2002-02-25 22:27 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Eventyrbrud den 2002-02-25 22:28 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå