Gå til innhold

Hansker


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt hansker som er helt gjennomsiktige og lange?

Skal ha en strapless kjole som har et gjennomsiktig felt i ryggen og da blir det sikkert fint med sånne hansker.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til dere som skal ha hansker: -husk å ta de av når dere skal spise! Har sett noen som ikke gjør dette, og det er i mot alle regler og ser jo litt rart ut....

icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestilt fingerløse hansker av Rannei og var også litt skeptisk å bestille uten å prøve. Jeg tok sjansen og er KJEMPPE FORNØYD! Kan kansje si at jeg har "normal" størrelse hender og håndledd og lurte på hvordan noen som er litt større en meg skulle få på seg disse hanskene... Spesiellt hvis ikke stoffet tøyer ut. De fleste hanskene er "one size fits all" men er nok desverre ofte laget til "normal" størrelse.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vet at både brudespesialisten i Drammen og Christiane brudesalong i Oslo har sånne hansker du ser etter. Prøvde det selv til min stroppeløse kjole, men endte opp med tette hansker.

icon_wink.gif

[ Dette Innlegg er endret av: Eventyrbrud den 2002-02-25 22:27 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Eventyrbrud den 2002-02-25 22:28 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...