Gå til innhold

Jeg fingerer aldri, jeg masturberer kun..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det er ekkelt å fingre og har aldri gjort det. Det er noe jeg overlater til gutter.. Jeg vet ikke.. jeg bare synes det er utrolig ekkelt å skulle fingre meg selv med tanke på å kjenne meg selv innvendig der nede..æsj jeg grøsser. Synes det er ekkelt å putte tampong oppi der til og med! Dildo kunne jeg aldri tenkt meg, da må det være en annen gutt som bruker den på meg i tilfellet!

Men jeg masturberer utenpå og det er sinnsykt deilig, men det er altså kun det jeg gjør.

Er det flere som er som meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Har det kanskje litt som deg. Jeg klarer ikke å putte fingre inn på meg selv, syns det er kjempekkelt. Men jeg har ikke noe problem med å bruke noe annet oppi der selv da:P

Skrevet

Jeg kaller det fingring når jeg bruker fingrene til å onanere, jeg, enten jeg stimulerer klitoris eller "fingerpuler" meg. Putter så godt som aldri fingrene inni meg selv, da, det gir meg veldig lite.

Skrevet
Jeg kaller det fingring når jeg bruker fingrene til å onanere, jeg, enten jeg stimulerer klitoris eller "fingerpuler" meg. Putter så godt som aldri fingrene inni meg selv, da, det gir meg veldig lite.

Dere damer overrasker stadig...!! :-))

Skrevet
Dere damer overrasker stadig...!! :-))

Hva overrasket deg? :)

Skrevet

Det gir meg veldig lite å stikke fingrene i meg selv, så jeg gjør det så og si aldri. Men stimulerer heller klitoris, og får orgasme av det. Kan også bruke vibratoren inni skjeden og få en deilig orgasme der, men fingrer meg som sagt aldri sann sett :)

Skrevet

Signerer.

Skrevet

Samme her, får lite ut av å putte fingrene i meg selv.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

er ikke fingerpule det samme som å putte fingrene inn?

Skrevet
Hva overrasket deg? :)

bare det at noen av dere kan ha i mot noe sånt.

Skrevet
bare det at noen av dere kan ha i mot noe sånt.

Ha imot? Hæ?

Skrevet

Har ikke i mot det, det gir bare ikke så mye nytelse. Derfor har jeg heller fingrene på klitten, og litt rundt omkring ;)

Gjest Gjest_søta_*
Skrevet

jeg fingrer sjeldnere nå enn jeg gjorde da typen bodde langt unna. finnes vel naturlige årsaker til dette ;) men er vel ingenting "ekkelt" med å fingre seg selv? er bare godt, + det er sunt å kjenne sin egen kropp :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Det gir meg veldig lite å stikke fingrene i meg selv, så jeg gjør det så og si aldri. Men stimulerer heller klitoris, og får orgasme av det. Kan også bruke vibratoren inni skjeden og få en deilig orgasme der, men fingrer meg som sagt aldri sann sett :)

Jeg fingrer meg og får orgasme av det ! Har nemlig oppdaget G PUNKTET og vet hvor det sitter nøyaktig .

Dere andre som ikke fingrer dere - har vel sansynligvis ikke funnet g-punktet deres . Og dere vil sansynligvis aldri gjøre det heller - siden dere aldri fingrer dere og t.o.m syns det er " ekkelt " .

Fingrer går jo an å vaske vet dere : )

Skrevet

Enig med mange her - jeg putter ikke fingrene inn i meg, det er det null poeng i omtrent.

Gjest uerfaren16
Skrevet

Ser mange av dere skriver at dere får null utbytte av å putte fingern i fitta. Men hva om en gutt fingrer dere, er det andreledels da? Eller må han alltid jobbe på klitoris samtidig? Eller er det en finger i fitta og tunga på klitoris som er best?? Trenger tips :sjenert:

Skrevet

Stikker ikke fingerene inn og drar dem ut igjen som gutter/menn gjerne forestiller seg, men har ett veldig følsomt g-punkt, og liker å stimulere det, ja.

Gjest Gjest_Incana_*
Skrevet
Ser mange av dere skriver at dere får null utbytte av å putte fingern i fitta. Men hva om en gutt fingrer dere, er det andreledels da? Eller må han alltid jobbe på klitoris samtidig? Eller er det en finger i fitta og tunga på klitoris som er best?? Trenger tips :sjenert:

Ja, fingring + slikking er absolutt best. Jeg får ikke så mye ut av fingring what so ever, liker best å kose med klitten.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Jeg fingrer meg og får orgasme av det ! Har nemlig oppdaget G PUNKTET og vet hvor det sitter nøyaktig .

Dere andre som ikke fingrer dere - har vel sansynligvis ikke funnet g-punktet deres . Og dere vil sansynligvis aldri gjøre det heller - siden dere aldri fingrer dere og t.o.m syns det er " ekkelt " .

Fingrer går jo an å vaske vet dere : )

Har nok funnet et punkt og liker å putte ting INN, men bare ikke egne fingre:P Syns det er ekkelt å kjenne meg selv inni med fingrene bare.

En gutt kan gjerne bruke fingrene, og jeg bruker gjerne dildo eller sånn på meg selv.

Bruker forøvrig fingeren på klitten og litt rundtomkring utenpå:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...