Imma Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 I to netter nå etter hverandre har jeg ikke fått sove før 6-7 tiden om morgnen. Jeg har lagt meg til vanlig tid, og har stått opp til vanlig tid. Jeg føler jeg har en slags kribling i bakhodet som gjør at jeg ikke får sove. Den er der hele tiden, og til slutt sovner jeg av trøtthet. Jeg har vært sjuk i lang tid, av forkjølelse, kan det ha noe sammenheng? Har aldri hatt det på denne måten før. Noen som veit hva det kan være og hva jeg kan gjøre med det?
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 I to netter nå etter hverandre har jeg ikke fått sove før 6-7 tiden om morgnen. Jeg har lagt meg til vanlig tid, og har stått opp til vanlig tid. Jeg føler jeg har en slags kribling i bakhodet som gjør at jeg ikke får sove. Den er der hele tiden, og til slutt sovner jeg av trøtthet. Jeg har vært sjuk i lang tid, av forkjølelse, kan det ha noe sammenheng? Har aldri hatt det på denne måten før. Noen som veit hva det kan være og hva jeg kan gjøre med det? Har du målt blodtrykket? Høyt blodtrykk kan av og til gi en krible følse i kroppen.
Imma Skrevet 28. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2009 Har du målt blodtrykket? Høyt blodtrykk kan av og til gi en krible følse i kroppen. Nei, det har jeg ikke.. Kan hende jeg skulle tatt meg en tur til legen for en skikkelig skjekk:)
Poppzy Skrevet 28. november 2009 #4 Skrevet 28. november 2009 Jeg får veldig kribling i hele kroppen når jeg har høyt blodtrykk. Jeg har selv en blodtrykkmåler og måler det når jeg føler det er høyt.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #5 Skrevet 28. november 2009 Sjekk BT, kan være fordi det er høyt som nevnt ovenfor her Ellers så kan det jo bare vere at du er stresset, eller stoffskiftet. Men tviler på den siste da du nok hadde hatt plager over lenge tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå