Gå til innhold

Omskjærte peniser mindre?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_anne_*
Skrevet

Blir penis mindre av å bli omskjært? Er det slik at huden blir så stram at edn trekker penis inn i kroppen? De omskjærte jeg har vært sammen med har hatt gjennomgående betydlig mindre utstyr enn de uomskjærte - 4 omskjærte og 6 uomskjærte. Er det omskjæringen som gjør dette, eller kan det være etnisiteten? (omskjærte var fra midtøsten , de uomskjærte norske.) Er det slik jo lenger øst, jo mindre penis? Eller er det omskjæringen som gjør at det er slik, eller kun tilfeldighet? Er ikke et stort utvag jeg har testet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De omskjærte jeg har vært sammen med har vært over gjennomsnittet store. Så nei, de blir ikke mindre av det.

Skrevet

AT de som er ømskjærte har mindre kan umulig stemme , det er sant at de fleste folk fra midtøsten har ømkjært , jeg kommer selv fra midtøsten.

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Det har med etnistitet å gjøre.

Generelt er nordmenn større enn menn fra midtøsten og asia.

Skrevet

har hatt menn fra norge og midtøsten ( er selv fra midtøsten ), og med erfaring kan jeg si at de jeg har hatt fra midtøsten har vært betydelig større enn de norske jeg har hatt. dessuten syns jeg blant annet oralsex var bedre på midtøsten-pikk, enn på uomskåret norsk pikk. føltes myyyyyye renere, uten forhuden som glei fram og tilbake.

Skrevet

norske pikker er større en asiatiske , men ikke større en midøsten,afrika,sør-amerika

Skrevet

Hmm...jeg har hatt en beiler fra midtøsten nå i det siste. Iran eller Irak, husker ikke. Jeg skulle visst ha slått til. Ikke for sent kanskje.. :lur:

Har aldri testa det før, kun afrikanere og nordmenn, og en tyrker. :ler:

Liker ikke-omskjært best jeg...men blir veldig tiltrukket av omskjærte menn, dvs utseende og personligheten til mannen, ikke pikken. :ler:

Skrevet

Ville nok ikke tent på noe som er et resultat av barnemisshandling.

Skrevet

Min mann er omskjært. Han er engelsk og det er vanlig å gjøre det der.

Skrevet

Typen er omskåret i voksen alder, og hadde den krympet, hadde han nok ikke vært så fornøyd med inngrepet som han er ;) Han er også velutstyrt. Huden er ikke stram. Det er nok tilfeldigheter som gjør at du har fått det inntrykket. Med et så lite utvalg som 4 og 6, er det klart at man ikke får et representativt utvalg. Bare tenk på hvor mange jøder og muslimer som finnes i verden, og hvor mange andre befolkningsgrupper det er som ikke praktiserer omskjæring :)

Gjest anonymfdsfsd
Skrevet

Som du ser på linken, har europeiske menn generelt større penis enn menn fra midtøsten, india og asia. Penis er størst i Europa, blir mindre i midtøsten, ennå mindre i India og minst i Asia. Afriknske land er ikke med i studien, men disse har vel størst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...