Gjest lapetha Skrevet 28. november 2009 #1 Skrevet 28. november 2009 Igår kveld/natt spiste jeg en type grapefrukt som jeg hadde kjøpt i butikken for å prøve å se hvordan smakte. Det rare er at imens jeg spiste den så fikk jeg tanker om at denne komemr jeg til å bli dårlig av, "jeg er allergisk mot denne" type følelse. Slike tanker dukket opp mens jeg spiste den og det endre med at jeg kuttet ut å spise den for det var så ubehagelig disse tankene. Merkelig. Jeg er ikke allergisk mot noe annet og heller ikke noen annen grapefrukt jeg har spist. Men for en time sida så fikk jeg skikkelige smerter i magen og våknet av det, sov godt rett før de dukket opp, fløy på do og hadde masse diare, og prøvde å kaste opp i en pose mens jeg satt på do hadde vondt, men jeg klarte bare spytte, men det var blod pluss spytt som kom. Smertene gikk endelig over men nå har jeg skikkelig ekkel blodsmak og ekkel hals, som om jeg har åpent sår i hals eller noe. Ja, skjønner at neon kanskje vil tenke at det er psykisk siden jeg fikk slike tanker men jeg spiste den nye typen grapefrukten, men jeg synes det var en altfor voldsom fysisk reaksjon og synes bare hele opplevelsen var merkelig. Spytting av blod kan da ikke være særlig bra? Noen som har noen tanker?
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Det første som slår meg er å spørre om det var den typen som er rød i kjøttet. Hvis den er det, så er det nok sannsynlig at det er deler av frukten som du har kastet opp. Hvis du tror det er blod, er det lys eller mørk farge på oppkastet ditt? Umulig å svare før dette er avklart. Er selv allergisk mot noe frukt, men får da kløe og hoven munn/hals/tunge, som er det som kalles for en allergisk reaksjon.
Gjest ts Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 nei dette var en sånn ny frukt som har kommet i butikkene. Ser ut som en stor appeslin med grønt skall. Kjøttet har samme farge som sitroner og lime har. Merkelig reaksjon på denne. Om det i det hele tatt er den frukten da..? Bare assosierte det med frukten siden jeg tidligere hadde kviet meg til å spise den. Muolig kroppens intuisjoner sa ifra til meg eller noe sånt, uten at jeg er overtroisk av meg i det hele tatt. Tvert det motsatte. Men merkelig sammentreff.. Fikk tanker om jeg kom til å reagere med diare og få vondt, og det fikk jeg. Har ikke kastet opp bare spyttet, og da var det blod i spytt. Nå har jeg sånn ekkel blodfølelse i halsen og smak. æsj..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå