Gjest LonelyAngel Skrevet 7. desember 2009 #41 Skrevet 7. desember 2009 Jeg må bare si at jeg liker alle disse sminkebloggene. Men jeg synes Hilde christina er litt frekk i tilbakemeldigene hennes. 1
Gjest Heidie Skrevet 8. desember 2009 #42 Skrevet 8. desember 2009 Tilbake til tården: Liker Michell Phan, Pixiwoo, xteeener, og Hilde Larsen jeg da:) Mener du Heidi Larsen? Hva er det med folk som kaller Heidier for Hilde? Hehe. Jeg liker IKKE å bli kalt Hilde, det gjør sikkert ikke Heidi Larsen heller :P
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #43 Skrevet 8. desember 2009 Mener du Heidi Larsen? Hva er det med folk som kaller Heidier for Hilde? Hehe. Jeg liker IKKE å bli kalt Hilde, det gjør sikkert ikke Heidi Larsen heller :P Beklager virkelig, men navnet hennes sitter endel i hjenen min på en stund nåXD Ikke bra! Mente Heidi Larsen!
Gjest Heidie Skrevet 8. desember 2009 #44 Skrevet 8. desember 2009 Beklager virkelig, men navnet hennes sitter endel i hjenen min på en stund nåXD Ikke bra! Mente Heidi Larsen! Hehe, helt greit
Gjest Sandbekken Skrevet 8. desember 2009 #45 Skrevet 8. desember 2009 Til øverste gjest, det er ikke det samme kitet nei. Hilde selger et penslings kit, det er noe helt annet om mye mer avansert enn peel kitet
Perledrøm Skrevet 8. desember 2009 #46 Skrevet 8. desember 2009 Jo, Norges største hudpleieblogg vil jeg absolutt tro hun er størst på. Jeg vet ikke om noen andre i hvert fall. Bortsett fra Heidi Larsen, men det er jo makeup.
Gjest Coarvi Skrevet 8. desember 2009 #47 Skrevet 8. desember 2009 Jeg lurer seriøst på en ting, dette er ikke for å lage kvalm eller uhygge. I signaturen til HC her på KG skryter hun av å drive "Norges største hudpleieblogg" eller noe sant, hvertfall største. Er det sant, er hun størst? Jeg vil nå tro det, jeg vet hvertfall ikke om noen større, eller noen som er i nærheten av like store. Dårlig gjort at denne tråden måtte gå så off-topic igjen...:/
Gjest Heidie Skrevet 8. desember 2009 #48 Skrevet 8. desember 2009 Jo, Norges største hudpleieblogg vil jeg absolutt tro hun er størst på. Jeg vet ikke om noen andre i hvert fall. Bortsett fra Heidi Larsen, men det er jo makeup. Bortsett fra denne da.... snart
Perledrøm Skrevet 8. desember 2009 #49 Skrevet 8. desember 2009 Bortsett fra denne da.... snart Haha Den bloggen er nok et godt stykke unna, den er i baby-fasen jo
Gjest Heidie Skrevet 8. desember 2009 #50 Skrevet 8. desember 2009 (endret) Haha Den bloggen er nok et godt stykke unna, den er i baby-fasen jo Hehe, jeg sa jo snart Du har jo postet et nytt innlegg hver gang jeg oppdaterer siden jo Edit: La til dette bildet baby! :D Endret 8. desember 2009 av Heidie
Perledrøm Skrevet 8. desember 2009 #51 Skrevet 8. desember 2009 Hehe, jeg sa jo snart Du har jo postet et nytt innlegg hver gang jeg oppdaterer siden jo Edit: La til dette bildet baby! :D Hehe, det er jo så moro å skrive Må bare ha litt drahjelp i hva jeg skal skrive om. Jeg regner jo med at alle kan "alt" som er å vite om hudpleie nå .
lillesky Skrevet 8. desember 2009 #52 Skrevet 8. desember 2009 Tråden er ryddet og delt. Debatt om blogger og bonussystem ligger i egen tråd her. - lillesky (mod)
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #53 Skrevet 9. desember 2009 Jo, Norges største hudpleieblogg vil jeg absolutt tro hun er størst på. Jeg vet ikke om noen andre i hvert fall. Bortsett fra Heidi Larsen, men det er jo makeup. Nei,men HC sier jo hun er størst både innen hudpleie OG makeup.. det kan jeg ikke si meg enig i! størst innen hudpleie , men makeup har hun ikke peiling på.. Derfor har de nok sine ulike felt, og Heidi Larsen er nok dyktigere enn Hilde Christina innen makeup, ja!
Gjest Coarvi Skrevet 9. desember 2009 #54 Skrevet 9. desember 2009 Nei,men HC sier jo hun er størst både innen hudpleie OG makeup.. det kan jeg ikke si meg enig i! størst innen hudpleie , men makeup har hun ikke peiling på.. Derfor har de nok sine ulike felt, og Heidi Larsen er nok dyktigere enn Hilde Christina innen makeup, ja! Herlighet, snakk om flisespikkeri... Innenfor blogger som omhandler BÅDE makeup og hudpleie er HC størst. HL omhandler BARE makeup. Sånn, der flisespikket jeg litt sammen med deg... At Heidi er dyktigere er nå en smakssak, jeg er ikke enig med deg der...
Gjest Gjest_Oda_* Skrevet 9. desember 2009 #55 Skrevet 9. desember 2009 Coarvi Hvis man har litt peiling på sminke og sminke teknikker,blanding av farger,overganger ,nøyaktighet, osv osv, så ser man at heidi er flinkere,sånn er det bare. Men til det "utrente øye" som bare ser farger,så skjønner jeg at man kanskje ikke ser det. Hun setter jo sammen bare et par farger, det kan jo alle sammen gjøre,ser ikke hva som er så bra med det ,men greit,smak og behag,er lov å ha forskjellige meninger. men ,hadde det vært en konkurranse og jurien hadde vært makeup artister/stylister så hadde det ikke vært noen tvil finnes det noen andre flinke makeupartister der ute som faktisk er makeup artister?
LukaFrost Skrevet 9. desember 2009 #56 Skrevet 9. desember 2009 Finnes det ikke flere norske blogger som tar for seg hus, hår og sminke (og kun det, ikke bikkjer, barn og sånn)? Det finnes jo mye på Youtube, både bra og fryktelig dårlig. Jeg kunne nok laget en lang liste med ting som irriterer på videoblogger... Det er jo kjekt å se noe på norsk også. Da tenker jeg både vanlig blogg og videblogg. Jeg har lenge fulgt noen av de som har vært nevnt her i tråden, både HC og noen av de utenlandske som er nevnt. Favorittene er vel Pixiwoo/Fashionface TV og MissChievous. De viser et bredt spekter av sminke, naturlig sminke og spenstige farger, både billiggreier og dyrere saker. Framover kommer jeg også til å følge med på bloggen til Heidi Larsen. Hun virker mer leken med sminke og hun har en utrolig behagelig stemme å høre på. Dessuten virker det ikke som om hun har hang up på MAC.
Perledrøm Skrevet 31. desember 2009 #57 Skrevet 31. desember 2009 Heidi Larsen er en så beroligende stemme, jeg kan sette på videoene hennes, så sovner jeg Dessuten er hun så mild og hyggelig. Klarer ikke harde "bjeffe"-stemmer.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 #58 Skrevet 31. desember 2009 Perledrøm sin! Jeg elsker måten hun "anmelder" ting på, og på siden hennes så er det et eget avsnitt om det å handle på nettet, hvor det er billigst og best, og hvordan man kan unngå den berømte 200kr grensa på ebay, herlig! Så er det fint å vite hva hun IKKE anbefaler, hadde jeg ikke sett på det, kunne jeg kommet til å kjøpt noen av de tingene. Liker også veldig godt måten hun forklarer på, jeg forstår faktisk det. Flott blogg!
putesnakk Skrevet 31. desember 2009 #59 Skrevet 31. desember 2009 Her må det bokmerkes en del ja Ser en del på youtube jeg, der er det mye snacks..hva folk har shoppet, omtaler av produkter, sminkevideoer..kjempe gøy
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2010 #60 Skrevet 1. januar 2010 Jeg må si meg litt uneig med dere her. Jeg synes ikke bloggen til Heidi larsen er noe bra, samme for meg om hun har gode blendingteknikker ++ når resultatet ikke ser bra ut. Og ingenting av det som er på bloggen er noe jeg kan ha bruk for. Positiv at hun er en snill jente, men jeg leser da virkelig ikke er blogg om sminke fordi jenta er snill. Er jo innholdet i bloggen som betyr noe! Perledrøm sin er jeg heller ikke noe glad i. Jeg synes oppriktig talt det er skummelt at så mange digger den og hører på alt hun sier. Den bloggen er det mest hypa opp jeg har vært borti! Sånn jeg ser det har hun alt for lite kunnskap og bidrar med mindre enn det mange av dere forumbrukerne gjør! Jeg lytter heller til dere andre brukere! Ta råd med en klype salt folkens Hilde Christina sin synes jeg derimot er ganske bra, selvom jeg sier meg enig i det med holdning osv. Derimot vet jenta hva hun prater om, man kan stole på tingene hun skriver, hun har masse masse kunnskap og hun anbefaler aldri dårlige produkter i motsetning til flere av de andte nevnte her og masse av det som står der er nyttig. Gleder meg til Heidie som skriver her lanserer sin blogg, mener jeg leste noe om at det skulle være snart? Jeg gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå