Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 I følge tv2 nyhetene skal KIMS legge penger i potetgullposene, 300grams poser, opptill 1000 kroner kan man finne der. Vil du kjøpe litt oftere for å friste lykken, eller vil ikke chipforbruket hos deg forandre seg? Personlig kjente jeg at det fristet litt å kjøpe et par poser og se en gang, men bare litt.
Envy Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Hmm, for min del blir det egentlig like fristende som å kjøpe flaxlodd.. sjansene for å vinne er minimale, så jeg kjøper nok det potetgullet jeg har lyst på, uansett om den typen potetgull ikke inneholder penger
Gjest ts Skrevet 27. november 2009 #3 Skrevet 27. november 2009 Blir litt dumt i forhold til barn og unge da, ser for meg at mange lar seg rive med og bruker pengene sine på potetgull i håp om å vinne en pengepremie. De er jo mer lettpåvirkelige enn voksne, enkelte hvertfall hehe.
Tussi! Skrevet 27. november 2009 #4 Skrevet 27. november 2009 Jeg vil nok helle kjøpe Kims enn Maarud da. Men ikke noe mer enn ellers.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 Jeg vil helst ikke ha en møkkete pengeseddel i potetgullet mitt.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Jeg vil helst ikke ha en møkkete pengeseddel i potetgullet mitt. Det kommer jo innpakka i sann plastpose Bare passe på så man ikke tar en jafs av det
The Kitten Skrevet 28. november 2009 #8 Skrevet 28. november 2009 Helt greit for meg, men jeg kommer ikke til å kjøpe mer potetgull av den grunn.
Gjest Rekaaa Skrevet 29. november 2009 #9 Skrevet 29. november 2009 Kjøper heller et flaxlodd i og med at jeg ikke er en stor fan av potegull!
Pupsilure Skrevet 29. november 2009 #10 Skrevet 29. november 2009 Kommer nok ikke til å kjøpe mer potetgull, men velger nok kims fremfor andre merker. Kan nok også velge potetgull fremfor sjokolade. I england, på mcdonalds, fikk jeg en gang en 20-pund-seddel innrullet i et sugerør. Jeg visste ikke at de hadde en slik kampanje engang. Men ble veldig glad
Vulpes Skrevet 29. november 2009 #11 Skrevet 29. november 2009 Kjøper aldri kims uansett, synes ikke potetgullet deres er så godt. Her går det kun i Sørlandschips når jeg skal unne meg potetchips
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 30. november 2009 #12 Skrevet 30. november 2009 Har de lov til dette? Er det ikke en eller annen § i Markedsføringsloven som sier at man ikke kan drive reklame for et produkt med å legge ved et produkt som ikke samsvarer med det man skal selge. Altså, at man ikke kan drive reklame med å si at "kjøper du 10 kasseroller får du en nydelig dametruse på kjøpet".
Lancelot Skrevet 30. november 2009 #13 Skrevet 30. november 2009 Kjøper aldri kims uansett, synes ikke potetgullet deres er så godt. Her går det kun i Sørlandschips når jeg skal unne meg potetchips Enig!
Pupsilure Skrevet 30. november 2009 #14 Skrevet 30. november 2009 Har de lov til dette? Er det ikke en eller annen § i Markedsføringsloven som sier at man ikke kan drive reklame for et produkt med å legge ved et produkt som ikke samsvarer med det man skal selge. Altså, at man ikke kan drive reklame med å si at "kjøper du 10 kasseroller får du en nydelig dametruse på kjøpet". Den loven ble opphevet ved nyttår, tror jeg det var
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 30. november 2009 #15 Skrevet 30. november 2009 Kommer ikkje til å kjøpe meir chips bare fordi det er ein liten sjangs for å finne penger i posen.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #16 Skrevet 30. november 2009 Har de lov til dette? Er det ikke en eller annen § i Markedsføringsloven som sier at man ikke kan drive reklame for et produkt med å legge ved et produkt som ikke samsvarer med det man skal selge. Altså, at man ikke kan drive reklame med å si at "kjøper du 10 kasseroller får du en nydelig dametruse på kjøpet". Søren! Det betyr at jeg må legge opp til em annen markedsførinsstrategi...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå