Lille Milli Skrevet 27. november 2009 #1 Skrevet 27. november 2009 Er det noen her inne som går på p-plaster? Vet dere om det går an å oppe over mensen med den? Det står nemlig ingenting i pakningsvedlegget om dette, står bare at i uke 4 skal man gå uten plaster. Detter gidder ikke jeg, jeg går med plaster sammenhengende til jeg får litt spotting, og da tar jeg en uke fri (passer på at jeg tar fri på korrekt uke da). Som oftest etter jeg har hoppet over 2-3 perioder. Jeg vet jeg burde spurt legen om dette, men jeg har ikke bra forhold til legen, skal bytte fastlege, men har ikke kommet så langt enda.
Brud84 Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Det skal fungere på samme måten som p-piller, du hopper over den plasterfrie uka, og tar på nytt.
Lille Milli Skrevet 28. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2009 Ok, supert! Regnet med det var det samme, men syns det var rart at det ikke sto noe om det i pakningsvedlegget. Jeg har i alle fall ikke fått noen bivirkninger, og heller ikke blitt gravid, så da fungerer det vel Det kommer spotting etterhvert, så jeg bare tar plasterfri uke når det skjer (på korrekt uke da, altså på den fjerde uken).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå