Gå til innhold

Er vibratoren /dildo deres hemmelig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om deres vibrator/dildo er deres lille koselige hemmelig? Eller vet venninnen din at du har den? :skravle: Lurer på om jeg skal kjøpe en, men kjenner ingen som har en. Men det kan jo være at de har en, men ikke sier det. Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig for meg å kjøpe en god dildo. Hvor skal jeg hjemme den? Jeg bor med foreldre og skal ikke flytte ut før neste høst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er faktisk veldig vanlig å ha en vibrator, mener jeg så en undersøkelse som viste at halvparten av alle norske kvinner eide en. Om du er redd for at noen skal finne den, kan du jo kjøpe en som er litt mindre, f.eks. en klitorisstimulator, eller vibrerende egg eller noe? Litt enklere å stue unna en enn del av de vanlig størrelse vibratorene, og "synes" ikke like godt om noen tilfeldigvis skulle åpne opp nattbordsskuffen din.

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor jeg skulle opplyse vennene mine om at jeg har en vibrator, det er ikke noe jeg spør mine venner om heller. Vil likevel tro at flere av dem har det.

Den gangen jeg ikke var gift, hadde jeg min under overmadrassen i sengen.. :fnise:

Skrevet

Jeg pleide å gjemme min i en liten låsbar pengeboks, som jeg også gjemte litt vekk. Det samme gjorde jeg med andre ting jeg ikke ville at foreldrene mine eller andre skulle finne... Vet hvordan det er å bo med folk som ikke skjønner konseptet "privatliv" :fnise:

Skrevet

Min ligger i skapet, og er ikke hemmelig. Har noen venninner som var med meg å kjøpte den..

Tror kanskje mamma har sett den, men hun har ikke sagt noe, heldigvis :gjeiper:

Skrevet

Mamma vet om det, pappa vet om mamma har fortalt han det:P De fleste av mine venninner og venner fra hjemstedet vet (Da jeg fikk min første vibrator i 18-årsgave av venner så sier det seg selv..pinlig? Ja!)

Men det er jo ikke noe stor hemmelighet akkurat. Spør ei god venninne meg om jeg har vibrator så svarer jeg jo ja, er ikke tabu eller hysjhysj sånn sett. Bare det å åpne gaven med vibrator i foran 20stk var litt flaut:P

Og kjæresten vet selvsagt ;) Ene er i baderomsskapet og andre har jeg under overmadrassen;)

Skrevet

Mine sexleketøy er ikke hemmelige, men heller ikke noe jeg fortelle folk om ut av det blå. Jeg kan nevne at jeg har slike leker, hvis det faller seg naturlig. Nå bor jeg alene så det er ikke akkurat noen fare for at noen skal finne dem, men de ligger i nattbordet mitt. Hvis noen av en eller annen grunn skulle finne på å forville seg dit, er det på eget ansvar.

Skrevet

Bestiss og jeg kjøpte samtidig for en tid tilbake, så hun vet. I tillegg kom en kompis til åpne skuffen da han var her en gang så han vet..

For min del spiller det egentlig ikke så stor rolle fra eller til, det er ikke sånn at jeg flagger det ut, men de fleste i min omkrets er ganske åpne om sånt så jeg er ikke redd for at de skal få vite det.

Skrevet

Jeg var i en statistikkforelesning en gang på BI for et par år siden, da foreleser spurte hvor mange som hadde dildo. Foreleseren er faktisk veldig festlig, og med et tungt fag, så er slike ting faktisk litt morsomt. Først var det ingen som rekket om en eneste hånd. Så han tok noen andre kjappe spørsmål og plutselig kom han tilbake til dildospørsmålet, og da rekket ca halvparten opp hånden av ren refleks. Poenget er at det er nok svært mange som har dildo/vibrator, selv om mange ikke vil/tør å si det...

Skrevet

Har ingen, og har ikke tenkt å kjøpe, men om jeg hadde hatt det så kunne jeg ikke drømt om å fortelle det til venner og kjente.

Skrevet

Tja, hemmelig og hemmelig. Er ikke noe jeg gauler ut om på fest eller snakker om til venner og familie, men regner med at de fleste har noe liggende og de regner nok med at jeg har noe liggende. Har en tøypose hengende på innsiden av skapet med varmeflaske og ullsokker, og oppi der har også vibratoren fått plass. :)

Btw:

Bestiss og jeg kjøpte samtidig for en tid tilbake

Sånn går det når man leser litt fort og hjernen ikke henger med -jeg leste nemlig "bestiss" og tenkte at du hadde vært på handletur med bestefar :sjokk: før jeg leste om igjen og så at du mente bestevenninne! :fnise:

Skrevet

Mine vibratorer og dildoer er ikke hemmelige. Tror de fleste vennene mine vet jeg har et par stk.

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

JAA!!! Så klart!!! Det er mitt og kjæresten sitt private leketøy jo :) Ikke akk noe man deler med venninner eller andre for den saks skyld. Noen hemmeligheter må man jo få lov å ha!

Gjest frudolen
Skrevet
Jeg lurer på om deres vibrator/dildo er deres lille koselige hemmelig?

På ingen måte. Ligger stort sett fremme på peishylla.

Gjest Sandbekken
Skrevet

Mine er i grunn hemmelige,de ligger i en gammel pepperkakeboks under senga :P Et par veninner vet om det (småfulle jenter som alle sammen var litt for snakkesalige) Sambo vet og selvsagt om de.. MEN jeg hadde ALDRI I LIVET snakka om det med mamma!!!

Ei venninne gikk på dildo shopping med sin egen mor! Det hadde jeg aldri gjort :O

Skrevet

Kjøpt den sammen med kjæresten. Ikke annonsert det for alle andre nei :)

Skrevet

jeg har : p

fikk på 20 års dagen min! knall rosa!

gikk på rundgang (alle skulle se på den:)*

mamma vet om dem, fordi jeg bærte bare med meg gavene i henda når jg skulle hjem=)

ikke særlig blid får en rosa dildo i trynet... :S

men kan ikke si at den er særlig brukt da...! :-/

Skrevet

Den som snoker den finner. Jeg forteller ikke venner om vibratorene mine, men har 4-5 i skapet på badet.

Gjemmeplasser finner du nok av når du står der med vibratoren i hånda :lol:

• 3 uker senere...
Skrevet

Etterhvert som vi har blitt eldre har jeg diskutert flere temaer med venninner, blant annet sexleketøy. Ei venninne anbefalte meg å kjøpe en Rabbit-lignende vibrator og jeg gjorde det - og så anbefalte jeg videre to andre venninner å gjøre det samme. :lur:

Jeg har sexleketøyet mitt i en toalettmappe. Hvis man putter den under madrassen er det vel en fare for at mor plutselig skifter på senga..? Jeg tror forresten mamma så min første dildo som lå i en skuff i kommoden min. Hun hadde plutselig lagt bort noen klær for meg (det var ca. et par år siden sist) og da må hun ha sett den... Litt flaut, det var vel da jeg fant ut at det var på tide å flytte ut.

Skrevet

Vi var fire jenter som kjøpte vibratorar saman så. Og eg veit at eine kjærasten til ei av dei veit om det, om ikkje alle. Og fyren eg held på med no veit det, han snakker meir om den enn meg. Er ikkje så farleg, eg ljuger ikkje om nokon spør om det, men eg vil ikkje bare gå opp til nokon og si "hei, eg har ein vibrator!"...

Eller er den gjøymd i nattbordsskuffa mi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...