Gå til innhold

Munnsår


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere.

De siste dagene har jeg vært litt forkjølet og har fått munnsår, helt i munnviken. Har en bivoks fra mary kay jeg tok på de første dagene og det så ut til å hjelpe litt, men ikke nå lengre. Jeg kikket litt på nettet og så Elisabeth Arden - eight hour cream skulle være bra til å hjelpe med å få dette bort. Stemmer det? Noen som har erfaring med den, eller andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei dere.

De siste dagene har jeg vært litt forkjølet og har fått munnsår, helt i munnviken. Har en bivoks fra mary kay jeg tok på de første dagene og det så ut til å hjelpe litt, men ikke nå lengre. Jeg kikket litt på nettet og så Elisabeth Arden - eight hour cream skulle være bra til å hjelpe med å få dette bort. Stemmer det? Noen som har erfaring med den, eller andre tips?

Hvis det er herpes, så kan vecatcir få munnsåret til å leges fortere. Jeg har hatt god erfaring med å bruke Blistex. Den tilfører mye fuktighet og hjelper med sprukken og sår hud.

Skrevet

Antix sier jeg bare :duskedame:

Det står at den er for de med herpes simplex viruset. Det har da IKKE jeg. Men det funker kjempebra om man bare har fått et sånt vintermunnsår, og vil ha det bort raskt.

Det er svindyrt da... =/

Skrevet
Antix sier jeg bare :duskedame:

Det står at den er for de med herpes simplex viruset. Det har da IKKE jeg. Men det funker kjempebra om man bare har fått et sånt vintermunnsår, og vil ha det bort raskt.

Det er svindyrt da... =/

HVordan vet du at du ikke har herpes viruset? 80%av befolkningen har det,og vintermunnsår er som regel herpes. Til opplysning så er munnsårherpes ikke det samme som underlivsherpes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...