Gå til innhold

nettopp fjernet gips


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt gips på armen i 2 mnd, og nå er resultatet at jeg har fått lang, mørke hår på armen og litt oppover hånden. Hårene har fått gro i fred, og nå ser det ikke så fint ut... :P har noen opplevd noe lignende? Hva gjorde dere, jeg vil jo ikke vokse armen ettersom dette kan stimulere hårveksten og kjennes ubehagelig ut. Hvor lenge blir det sånn? Trenger hjelp!! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

Det der er helt normalt, og kommer av gipsen (den skaper noen kjemiske forandringer). Har vært borti det selv, så du er ikke alene. I tillegg var dette nede på foten, et sted hvor jeg ikke har hår i det hele tatt. :gjeiper:

Det jeg gjorde var å bruke hårfjerningskrem for å få vekk hårene. Da forsvant de, og de har ikke kommet tilbake. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...