Brianna Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Har hatt gips på armen i 2 mnd, og nå er resultatet at jeg har fått lang, mørke hår på armen og litt oppover hånden. Hårene har fått gro i fred, og nå ser det ikke så fint ut... har noen opplevd noe lignende? Hva gjorde dere, jeg vil jo ikke vokse armen ettersom dette kan stimulere hårveksten og kjennes ubehagelig ut. Hvor lenge blir det sånn? Trenger hjelp!!
Gjest SmallTalk Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Det der er helt normalt, og kommer av gipsen (den skaper noen kjemiske forandringer). Har vært borti det selv, så du er ikke alene. I tillegg var dette nede på foten, et sted hvor jeg ikke har hår i det hele tatt. :gjeiper: Det jeg gjorde var å bruke hårfjerningskrem for å få vekk hårene. Da forsvant de, og de har ikke kommet tilbake.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå