Gjest Chubbie Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Hei.Jeg er ei jente/dame på 25 år,har to barn,noe ekstra på kroppen og god matlyst..Elsker cola og snacks..Men prøver hardt å holde det til helgene..Men jeg har ikke alltid gjort det,og det lider jeg for nå..Er ca 1.61 m høy og veier 71,5 kg..Kan ikke det med å regne ut bmi men jeg trenger jo ikke å kunne det for å vite at jeg veier litt for mye..Jeg har begynt å se på meg selv som avskyelig og feit..Jeg sliter veldig med dette og vet ikke hva jeg skal gjøre..Å bare spise sunt funker ikke for meg.Er det noe annet man kan gjøre i tillegg til å spise sunt og å trene??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå