Gå til innhold

Erfaring med Zyprexa/Olanzapin?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei !

Jeg har fått utskrevet Zyprexa av legen min, skal ta en tablett (5mg?) kveldstid mot "tankekjør" og bekymringer.

Har lest endel på nettet, og det meste av det jeg har lest har jo vært rene skrekkhistoriene. Har ikke lyst til å ta dem lengre.

Er det noen som har erfaringer å dele, enten positive eller nagative?

Og til slutt, la du på deg mye? La du i så fall på deg fordi du spiset mer, eller gjør tablettene noe med forbrenninga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei !

Jeg har fått utskrevet Zyprexa av legen min, skal ta en tablett (5mg?) kveldstid mot "tankekjør" og bekymringer.

Har lest endel på nettet, og det meste av det jeg har lest har jo vært rene skrekkhistoriene. Har ikke lyst til å ta dem lengre.

Er det noen som har erfaringer å dele, enten positive eller nagative?

Og til slutt, la du på deg mye? La du i så fall på deg fordi du spiset mer, eller gjør tablettene noe med forbrenninga?

Dette er skremmende. Zyprexa mot bekymringer?? Dette er en medisin som er beregnet for tungt psykotiske mennesker. Men ja, jeg også fikk dette av an lege uten peiling og ble skikkelig dårlig (flere år siden). Følte meg lobotomert, og det er ingenting å spøke med. Jeg hadde heller tatt heroin enn det der igjen.

Tablettene gjør ikke bare noe med forbrenninga - jeg la på meg 30 kg på 5 måneder. Men det verste er at man blir seende ut som en overvektig heroinmisbruker. Altså ansikt, uttrykk i øyne er bare helt sorgen. Fikk digre kviser, nakken begynte å bøye seg forover slik at jeg så ut som et troll osv.

Anbefaler deg på det sterkeste å være forsiktig med den rottegiften. Legen får sydenreise av Merck for å gi deg det pilleglasset så ikke hør på dem - det er deg og ditt liv på spill her.

Skrevet

Rottegift ja...

Ble feit, unngikk heldigvis å få diabetes, men vet om andre som har fått det. Skal si det stoppet ikke bare tankekjøret, men tankene i det hele tatt. Ble uten kritisk evne og mistet all evne til å ta initiativ. For ikke å snakke om at jeg var kronisk sløv!

:kjempesinna::eeeh::frustrert:

Men men... det funket for noen. Kanskje det funker for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...