Gå til innhold

-nysgjerring, nysgjerrig-


Edie

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med alle dere andre 2005-bruder?

Personlig så har jeg ikke tenkt så mye mer på det enda. Titter selvfølgelig litt ekstra hvis jeg kommer over noen bryllupssider, eller magasiner.

Vi har flytta, så mitt største problem nå er hvilken kirke..Godt jeg har god tid :P

Blir nok et år til før noen aktiv planlegging og bestilling blir foretatt.

Og dere da? Alt bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Syns fortsatt at det er så lenge til, at jeg ikke har begynt med noe som helst planlegging enda. Datoen jeg har skrevet i signaturen min er ikke fastsatt men et ønske. Så nei jeg vil ikke begynne å planlegge for tidlig da jeg er redd for at jeg vil bli lei :ler:

Når det nærmer seg 1 år skal jeg så smått begynne å bestille kirke og lokale. Noe som er lurt å være tidlig ute med.. Men må tilføye at det er morro å drømme seg litt bort da. Glad jeg har good tid enda :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ja

Gøy å drømme seg bort litt ja :P

Har også tenkt å begynne planlegging til sommeren, da det er ett år igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lille meg...

Føler at jeg er kommet litt lenger enn "normalt"...

Kirke er bestillt, kjole er kjøpt, toastmaster er bestemt, begynner å nærme meg forlover..

Gjestelista har vi starta på men den blir nok forandret etter hvert...

Menyen er nesten færdi...

Uff....blir nesten litt flau her jeg.... :oops:

Men du og du som jeg GLEDER MEG!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har funnet en dato som vi har lyst på, men har ikke satt den 100%

har bestemt oss for kirke, men ikke bestilt (venter til over nyttår i alle fall.. da kan vi i det minste si "til neste år")

har ikke fortalt våre foreldre om planene ennå (venter der også i alle fall til vi kan si "til neste år" og til vi vet litt mer om hvordan vi vil gjøre det)

er på utkikk etter lokale.. vanskelig!!

har begynt å tenke litt på farge-tema og dekorasjonstil..

har begynt å tenke på om jeg skal legge inn en "kjolekikketur" til "utlandet" i løpet av høsten 2004

har begynt å tenke på ringinskripsjon (vet at det er tidlig, men dette er en kjempeviktig detalj for meg)

har begynt å tenke på type kjole... så jeg skal ha litt ide om hva jeg er ute etter.. tankene tregner tid på å modnes..

så oppsummert; tenker på mye, har gjort ingenting!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har begynt å tenke på ringinskripsjon (vet at det er tidlig' date=' men dette er en kjempeviktig detalj for meg)[/quote']

Har dere en forlovelsesring og en giftering, eller skal dere inngrave noe i tillegg i forlovelsesringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal bare ha giftering

(er ikke helt inne i konseptet "forlovelse" noen av oss)

Oki :P

Her er en tråd om dette emnet, finnes sikkert mange andre, men der var det en del gode forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kommet så veldig mye lenger jeg heller.. Det er liksom så lenge til... kommer nok til å begynne å tenke mer på det når vi nærmer oss sommeren.. Da er det jo bare 1 år igjen :D

Har i allefall komemt frem til at det blir i Norge da, og ikke i Sverige.. også har vi snakket litt om hvem vi skal innvitere og sånn.. :D

Er på leting etter et fint lokale da.. ikke sånn veldig aktivit.. enda, men jeg holder da øyne og ører åpne.. :wink::lol:

Andersdatter.. tidligere Mina-mor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...