Gjest Gjest_tara_* Skrevet 26. november 2009 #1 Del Skrevet 26. november 2009 Er så glad har endelig klart teoriprøven:) Er overrasket over hvor enkel den var, når jeg virkelig hadde lest og forstått det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 27. november 2009 #2 Del Skrevet 27. november 2009 Gratulerer! Er gøy når en faktisk har forståelse for det en leser. For meg hjalp det å lese sammen med en som hadde peiling på kjøretøy. (skal ha cede jeg) Når skal du kjøre opp da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tara_* Skrevet 27. november 2009 #3 Del Skrevet 27. november 2009 Har ikke fått datoen ennå, har igjen litt kjøring før jeg er ferdig..Men det er så lite at jeg blir ferdig innen to dager..Så jeg er spendt på når jeg før kjøre opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest fra Øst Skrevet 19. januar 2010 #4 Del Skrevet 19. januar 2010 Hurra!!! Jeg klarte teoriprøven i dag på første forsøk og bare 1 feil (jeg er ikke norsk og er bare 1,5 år i norge) Teoritentamen var til hjelp og selvfølgelig boka selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå