Gå til innhold

I gode og onde dager


Gjest Gjest_Cindy_*

Anbefalte innlegg

Jeg hr sett på Days of lives siden 80 tallet. Huff synes det er flaut, men jeg har vært helt hekta i alle år :sjenert:

Jeg savner Belle og Shawn. Likte best Jason som spilte Shawn fra 1999 til 2007 best. Jeg like ikke han siste Shawn no særlig. Det var gøy når de gikk på high scool og Chole var spøkelsesjenta og Jan som hele tiden prøvde å få Shawn. Det var tider.

Jeg savner også hun Kristin. Abdoptivdattra til Stefano. Det var gøy når hun og Marlene kranglet om John.

Anonym poster: 529ef42be4869e524eae5c37dd9bf8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også sette på den i ca 13 år :gjeiper: Hva skjedde med Kristin egentlig? Hun ble "plutselig" borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er fanget på en øy, eller var det i et eller annet land? Et harem eller noe. En plan som gikk litt til skeis når hun skulle prøve å kvitte seg med look-aliken sin Susan Banks.

Anonym poster: 201a41398f763f84b838eced462cbd5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snill og snill, fru Blom. Andre var ond tvers gjennom, men Tony var fortsatt grå. Han voldtok jo Liz, og blackmaila folk her og der de første årene han var i Salem. Ikke snill, men ingen Stefano. Og til og med Andre er lengre ned på lista. Ernesto, Harper, Kellam, Victor (i sin tid) var alle større kjeltringer enn Andre.

Nå vet ikke jeg mye om historien til Tony, for jeg har ikke sett episodene fra 80 tallet, kun "the return of tony" i de senere episodene, og der var han snill.

Anonym poster: 201a41398f763f84b838eced462cbd5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva!?!? En snill Stefano? Jeg har ikke sett på på rundt 8-10år, og dette må jeg si jeg forundrer meg over. At han har stått opp fra de døde for x-antall gang, dèt er derimot ikke så overrasskende. :P Sier litt om serien egentlig.

Anonym poster: aa51a9983f8124e35acb89e3eaf22ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, jeg har helt glemt Days of our lives! Så på det i mange år fra midten av 90-tallet og utover, men så sluttet det plutselig å gå på tv? Går det på TV3 enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omg, jeg har helt glemt Days of our lives! Så på det i mange år fra midten av 90-tallet og utover, men så sluttet det plutselig å gå på tv? Går det på TV3 enda?

Det går på Tv3 på formiddagen. Var ikke så lenge siden jeg var syk fra jobb og så litt på gode og onde dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva!?!? En snill Stefano? Jeg har ikke sett på på rundt 8-10år, og dette må jeg si jeg forundrer meg over. At han har stått opp fra de døde for x-antall gang, dèt er derimot ikke så overrasskende. :P Sier litt om serien egentlig.

Anonym poster: aa51a9983f8124e35acb89e3eaf22ce2

Stefano er fortsatt like ond. Men har stått opp fra de døde, ja :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg mye om historien til Tony, for jeg har ikke sett episodene fra 80 tallet, kun "the return of tony" i de senere episodene, og der var han snill.

Anonym poster: 201a41398f763f84b838eced462cbd5e

Tja, han er ikke helt til å stole på en vei eller en annen, men ikke ond tvers igjennom, slik som Stefano og ikke ond sånn som EJ (EJ er vel egentlig bare en kopi av Tony, bortsett fra at James Scott som spiller EJ har en god dose sjarm).

Stefano er fortsatt like ond. Men har stått opp fra de døde, ja :gjeiper:

For sånn ca førtiende gang, skal det legges til ;)

Elsker Stefano vs Marlena. Like gøy hver gang. Marlena har vært min favorittkarakter siden den dagen jeg begynte å se på, og er det enda.

Ang Kristen (marker under å lese)

Så kommer hun tilbake. Eileen Davidson som spilte Kristen er visstnok på vei tilbake til serien. De skal visstnok også få tilbake Eric Brady. Ryktene vil ha det til at de har hyret Greg Vaughan til å spille Eric.

Men dette blir jo ikke før om sånn circus fire år (hvis ikke DAYS begynner å sende to og to episoder eller noe, som hadde vært ganske awesome), for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste serien ever, jisses!

Anonym poster: da7d5af79d9ff676b8ad005d7537aaf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste serien ever, jisses!

Anonym poster: da7d5af79d9ff676b8ad005d7537aaf2

Dummeste kommenteren enver, jisses!

Anonym poster: 227b25d9c04cb3d30f96866771d5db13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...