Gjest Gjest_Cindy_* Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Det siste jeg så her i norge var at belle og shawn hadde samme drømmer,men de vet ikke at shawn er faren ennå. Blir de sammen igjen?hva skjer med hope og bo?kommer chelsea i fengsel ?
Gjest Gjest_alexandra_* Skrevet 29. november 2009 #2 Skrevet 29. november 2009 Det siste jeg så her i norge var at belle og shawn hadde samme drømmer,men de vet ikke at shawn er faren ennå. Blir de sammen igjen?hva skjer med hope og bo?kommer chelsea i fengsel ? ja Belle og Shawn blir sammen til slutt men først gifter Mimi og Shawn seg. Mimi finner ut at Shawn er faren men sier ingen ting til han siden hun er redd for å miste han. Shawn overhører en samtale mellom Mimi og Bonnie hvor de snakker om at han er faren. Shawn klikker og vil ikke ha noe med Mimi å gjøre mer. Chelsea kommer ikke i fengsel med det første siden Billie sier at det var hun som drepte Zack for å beskytte Chelsea.bo går med på å ikke si noe til Hope. men sannheten kommer fram og Hope blir forbanna på Chelsea og ikke minst på Bo siden han ikke sa sannheten. Hope føler Bo forsvarer Chelsea siden han sier at det var en ulykke og hun mente det ikke. hun kommer i fengsel men blir fort sluppet fri noe Hope ikke liker. Bo og Hope krangler mye og en kveld er Bo på bar.han blir full og Billie er der og får han til et motell for å sove. Chelsea ringer å sier Hope er på vei. billie utnytter situasjoen ved å kle av Bo og henne og legger i senga med Bo sånn at det skal se ut som at de har hatt sex. Hope kommer inn å ser de i senga sammen og tror med en gang at Bo har vært utro.Bo husker ingen ting men Billie sier de hadde sex noe de ikke hadde. Bo og Hope skiller seg men i retten får Billie dårlig sannvittighet og innrømmer alt.
Gjest Gjest_cindy_* Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 [quote name='Gjest_alexand Shawn overhører en samtale mellom Mimi og Bonnie hvor de snakker om at han er faren. Shawn klikker og vil ikke ha noe med Mimi å gjøre mer. Chelsea kommer ikke i fengsel med det første siden Billie sier at det var hun som drepte Zack for å beskytte Chelsea.bo går med på å ikke si noe til Hope. men sannheten kommer fram og Hope blir forbanna på Chelsea og ikke minst på Bo siden han ikke sa sannheten. Hope føler Bo forsvarer Chelsea siden han sier at det var en ulykke og hun mente det ikke. hun kommer i fengsel men blir fort sluppet fri noe Hope ikke liker. Bo og Hope krangler mye og en kveld er Bo på bar.han blir full og Billie er der og får han til et motell for å sove. Chelsea ringer å sier Hope er på vei. billie utnytter situasjoen ved å kle av Bo og henne og legger i senga med Bo sånn at det skal se ut som at de har hatt sex. Hope kommer inn å ser de i senga sammen og tror med en gang at Bo har vært utro.Bo husker ingen ting men Billie sier de hadde sex noe de ikke hadde. Bo og Hope skiller seg men i retten får Billie dårlig sannvittighet og innrømmer alt.
Gjest Gjest_alexandra_* Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 det er nok en stund til de blir sammen igjen. som sagt må Mimi og Shawn gifte seg først.også kommer det en ny Shawn inn snart. men Shawn og Belle blir sammen til slutt Marlena og alex gifter seg på nytt:o etter en god stund får Marlena tilbake hukommelsen og husker at det er John hun virkelig elsker. john og alex sloss og alex faller utfor et stup og dør:P
Gjest Gjest_Cindy_* Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Okey. Så det blir en stund til,Hehe syns belle og shawn passer så godt sammen:)ikke mimi og shawn. Gleder meg til aleks dør Hehe. Når finner de ut at lois er slem og ønsker å drepe de da?skjer det noe med Jennifer og frankie?og hva skjer med mimi når shawn finner det ut?
Gjest Gjest_alexandra_* Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Okey. Så det blir en stund til,Hehe syns belle og shawn passer så godt sammen:)ikke mimi og shawn. Gleder meg til aleks dør Hehe. Når finner de ut at lois er slem og ønsker å drepe de da?skjer det noe med Jennifer og frankie?og hva skjer med mimi når shawn finner det ut? de fant det ut i dagens episode. Lois og marlena var på taket på sykehuset.Lois prøvde å kaste marlena over kanten men alex kom itide og redda henne. Lois ble tatt av politiet. jennifer og Frankie blir sammen og vil gifte seg. i bryllupet akkurat da de skal si "i do" kommer Jack stormendes inn. han hadde vist funnet en sånn mirakel kur sånn at han ble firsk. da blir jennifer og Jack sammen igjen mimi er så dum som ikke sier noe til Shawn om at han er faren til Claire. men sannheten kommer fram og Shawn finner ut at Mimi viste det hele tiden. han og mimi skiller seg. tror mimi blir sammen max etter det:P hehe
Gjest Gjest_Cindy_* Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 Å herregud. Mimi ødelegger jo bare for seg selv da Hehe. Men er bra på en måte da. Hvem er max igjen?står stille for meg akkurat nå. Hva skjer med philip når han får vite at shawn er faren da?og hva kommer til å skje ang carrie,austin,lucas og sami?forsov meg i dag,vanligvis bruker jeg å ha klokka på 1155 sånn jeg rekker det. Men glemte å gjøre det i går:p
Gjest Gjest_alexandra_* Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Å herregud. Mimi ødelegger jo bare for seg selv da Hehe. Men er bra på en måte da. Hvem er max igjen?står stille for meg akkurat nå. Hva skjer med philip når han får vite at shawn er faren da?og hva kommer til å skje ang carrie,austin,lucas og sami?forsov meg i dag,vanligvis bruker jeg å ha klokka på 1155 sånn jeg rekker det. Men glemte å gjøre det i går:p max er han som Chelsea holder litt på med nå. broren til Frankie abdoptiv sønnen til Caroline og shawn carrie får jo vite at Austin stjal firmaet hennes og hun blir forbanna. Carrie blir sammen med lucas(tror de gifter seg) og sami sammen med Austin. Phillip søker om å få foreldreretten for Claire og han vinner merkelig nok. Shawn og belle kidnapper Claire for å beskytte henne.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Å herregud. Mimi ødelegger jo bare for seg selv da Hehe. Men er bra på en måte da. Hvem er max igjen?står stille for meg akkurat nå. Hva skjer med philip når han får vite at shawn er faren da?og hva kommer til å skje ang carrie,austin,lucas og sami?forsov meg i dag,vanligvis bruker jeg å ha klokka på 1155 sånn jeg rekker det. Men glemte å gjøre det i går:p Stille vekkerklokka på 11:55 for å rekke gode og onde dager...?!? :gjeiper: 1
Gjest Gjest_milla_* Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 jeg pleier å se på i gode og onde dager når jeg har skoleferie, er syk eller har en studie dag. holder for meg. går helt fint å ikke få sett det på en månde.ikke så mye har skjedd siden sist akkurat. ting tar så tid.
Guriane Skrevet 2. desember 2009 #11 Skrevet 2. desember 2009 (endret) Husker jeg så på en del før da jeg var arbeidsledig. Utrolig vanedannende altså! Max ja, men er ikke han en del yngre enn Mimi? Ikke for at det gjør noe, alle er jo sammen med alle uansett der. Mener jeg leste noe et sted at Sami og Austin får barn, stemmer det? Endret 2. desember 2009 av Guriane
Gjest Gjest_cindy_* Skrevet 2. desember 2009 #12 Skrevet 2. desember 2009 okey:)hvordan vet du så mye?:)digg å få vite så mye da. Gifter austin og sami seg?tror du belle og shawn blir sammen før jul?
Gjest Gjest_alexandra_* Skrevet 3. desember 2009 #13 Skrevet 3. desember 2009 Husker jeg så på en del før da jeg var arbeidsledig. Utrolig vanedannende altså! Max ja, men er ikke han en del yngre enn Mimi? Ikke for at det gjør noe, alle er jo sammen med alle uansett der. Mener jeg leste noe et sted at Sami og Austin får barn, stemmer det? nei jeg tror Sami får unge med EJ.altså sønnen til Stefano som kommer inn senere i serien
Gjest Gjest_alexandra_* Skrevet 3. desember 2009 #14 Skrevet 3. desember 2009 okey:)hvordan vet du så mye?:)digg å få vite så mye da. Gifter austin og sami seg?tror du belle og shawn blir sammen før jul? har lest en del på hjemmesiden og sett mye på youtube som jeg sa så er det en stund til de blir sammen. hvert fall et halvt år til.
Guriane Skrevet 3. desember 2009 #15 Skrevet 3. desember 2009 nei jeg tror Sami får unge med EJ.altså sønnen til Stefano som kommer inn senere i serien Ah. Den måtte jo bare komme Så da får hun barn med nevøen til han som har giftet seg med mor hennes. Stefaren til Sami blir da grandonkelen til babyen hennes. Ja ja. Men hvordan er dette med Phillip og Bo? Har de samme far? Han der Kiriakis eller hva han heter?
Gjest Gjest_alexandra_* Skrevet 4. desember 2009 #16 Skrevet 4. desember 2009 Ah. Den måtte jo bare komme Så da får hun barn med nevøen til han som har giftet seg med mor hennes. Stefaren til Sami blir da grandonkelen til babyen hennes. Ja ja. Men hvordan er dette med Phillip og Bo? Har de samme far? Han der Kiriakis eller hva han heter? ja Phillip og Bo har samme far(Victor Kiriakis) men ikke samme mor så de er halvbrødre:P
Guriane Skrevet 4. desember 2009 #17 Skrevet 4. desember 2009 ja Phillip og Bo har samme far(Victor Kiriakis) men ikke samme mor så de er halvbrødre:P Ja, riktig. Bo er broren til Phillip, og det er Billie òg, men Bo og Billie er ikke i slekt. I stedet har de et barn sammen. Phillip blir da Chelseas onkel på begge sider. Eller hur? Hun der Carrie, eller hva hun heter, er hun helsøstra til Sami?
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #18 Skrevet 5. desember 2009 Ja, riktig. Bo er broren til Phillip, og det er Billie òg, men Bo og Billie er ikke i slekt. I stedet har de et barn sammen. Phillip blir da Chelseas onkel på begge sider. Eller hur? Hun der Carrie, eller hva hun heter, er hun helsøstra til Sami? Jepp til begge to!
Gjest Gjest_milla_* Skrevet 5. desember 2009 #19 Skrevet 5. desember 2009 Ja, riktig. Bo er broren til Phillip, og det er Billie òg, men Bo og Billie er ikke i slekt. I stedet har de et barn sammen. Phillip blir da Chelseas onkel på begge sider. Eller hur? Hun der Carrie, eller hva hun heter, er hun helsøstra til Sami? blir veldig forvirra med familiene. hvem som er hva til hverandre men billie og Phillip har ikke samme far men samme mor altså kate. så Billie og Phillip er også halvsøsken. Bo og Billie er ikke i familie. Carrie er halvsøstra til sami. de har samme far men ikke samme mor hehe:P
Gjest madsen Skrevet 6. desember 2009 #20 Skrevet 6. desember 2009 jeg synes i gode og onde dager er en ganske så tåpelig serie men klarer liksom ikke å la vær å se på heller. er helt hekta. men som en sa her så tar ting så tid. å se på det vær dag er ikke vits. jeg bare venter på at Belle og Shawn skal bli sammen igjen men det skjer jo aldri. Belle irriterer meg litt ho klarer aldri å bestemme seg for hvem hun elsker føler jeg. frem og tilbake hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå