Gå til innhold

gravid-bilbelte

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_sanna_*
Skrevet

Idag måtte jeg strekke meg ned under setet etter noe(med bilbelte på), kjente det stramma så mye at jeg måtte reise meg opp, kan det vært farlig for ungen?Fikk litt vondt etterpå...

Videoannonse
Annonse
Gjest Roxie Hart
Skrevet

Det er vondt for deg lenge før det er vondt eller farlig for babyen. Den er svært godt beskyttet der inne i magen :)

Gjest Gjest_sanna_*
Skrevet
Det er vondt for deg lenge før det er vondt eller farlig for babyen. Den er svært godt beskyttet der inne i magen :)

okei, ble bare litt bekymra siden det ble ganske så stramt og jeg fikk vondt:)

Skrevet

Idag måtte jeg strekke meg ned under setet etter noe(med bilbelte på), kjente det stramma så mye at jeg måtte reise meg opp, kan det vært farlig for ungen?Fikk litt vondt etterpå...

[/quote

for å få det litt mer behagelig, anbefaler jeg bilbelte for gravide. Man får feks. leiet dette på Babyshop.

Skrevet

Når bør man begynne å bruke dette?

Jeg har det ikke behaglig når jeg kjører bil om dagen. Er veldig oppblåst og må åpne buksa's knapp når jeg sitter :gjeiper:

Tror nok jeg takker ja til søster'n sitt tilbud om å låne noen bukser.

Tror graviditeten blir raskere oppdaget om jeg går med knappen åpen hele tiden, enn om jeg har noen bukser med tøyelig stoff i livet :fnise:

Skrevet

Jordmoren min anbefalte at man startet å bruke det allerede fra uke 8 :Nikke:

Skrevet

Jeg brukte bare vanlig bilbelte hele svangerskapet, det var ikke ubehagelig for meg. Men dette er jo individuelt, og hvis man føler seg bedre med gravid-bilbelte, er det fint å bruke dette.

Skrevet
Jeg brukte bare vanlig bilbelte hele svangerskapet, det var ikke ubehagelig for meg. Men dette er jo individuelt, og hvis man føler seg bedre med gravid-bilbelte, er det fint å bruke dette.

Jeg brukte også bare vanlig bilbelte, sikkerhetsmessig er det ingen forskjell, men hvis man synes det er ubehagelig at det strammer så er jo gravidbilbelte greit å kjøpe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...