Gjest Gjest_sanna_* Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Idag måtte jeg strekke meg ned under setet etter noe(med bilbelte på), kjente det stramma så mye at jeg måtte reise meg opp, kan det vært farlig for ungen?Fikk litt vondt etterpå...
Gjest Roxie Hart Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Det er vondt for deg lenge før det er vondt eller farlig for babyen. Den er svært godt beskyttet der inne i magen
Gjest Gjest_sanna_* Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Det er vondt for deg lenge før det er vondt eller farlig for babyen. Den er svært godt beskyttet der inne i magen okei, ble bare litt bekymra siden det ble ganske så stramt og jeg fikk vondt:)
Wildrose Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Idag måtte jeg strekke meg ned under setet etter noe(med bilbelte på), kjente det stramma så mye at jeg måtte reise meg opp, kan det vært farlig for ungen?Fikk litt vondt etterpå... [/quote for å få det litt mer behagelig, anbefaler jeg bilbelte for gravide. Man får feks. leiet dette på Babyshop.
Fantorangen Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Når bør man begynne å bruke dette? Jeg har det ikke behaglig når jeg kjører bil om dagen. Er veldig oppblåst og må åpne buksa's knapp når jeg sitter :gjeiper: Tror nok jeg takker ja til søster'n sitt tilbud om å låne noen bukser. Tror graviditeten blir raskere oppdaget om jeg går med knappen åpen hele tiden, enn om jeg har noen bukser med tøyelig stoff i livet
DDuck Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Jordmoren min anbefalte at man startet å bruke det allerede fra uke 8
Harlekin Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 Jeg brukte bare vanlig bilbelte hele svangerskapet, det var ikke ubehagelig for meg. Men dette er jo individuelt, og hvis man føler seg bedre med gravid-bilbelte, er det fint å bruke dette.
Concertina Skrevet 28. november 2009 #8 Skrevet 28. november 2009 Jeg brukte bare vanlig bilbelte hele svangerskapet, det var ikke ubehagelig for meg. Men dette er jo individuelt, og hvis man føler seg bedre med gravid-bilbelte, er det fint å bruke dette. Jeg brukte også bare vanlig bilbelte, sikkerhetsmessig er det ingen forskjell, men hvis man synes det er ubehagelig at det strammer så er jo gravidbilbelte greit å kjøpe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå