NoAngel Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 den var fantastisk!! jeg tegnet den selv, og de laget den heeeeeeeelt perfekt for meg!! bestilte den 6 november, og fikk den på døra i dag. 831 kr kostet det meg. JEG ER KJEMPE FORNØYD!!
LindaM Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Gratulerer! Deilig å få kjolen i hus kan jeg tenke meg! så gøy at du har tegnet den selv! Jeg venter på min. Kommer ikke før i mars/april.. Men det er verdt ventetiden!
Gjest Gjest_Sarah_* Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Gratulerer med perfekt kjole! :D Så utrolig gøy! Jeg prøver selv å bestille der.. Prøver, betyr at jeg ikke får svar fra noen av selgerne.. Vil du fortelle hvilken selger du bruke? På forhånd isåfall takk! :)
Himmelblå Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Gratulerer! Så bra at du ble fornøyd da! Får vi se bilde av kjolen din?
NoAngel Skrevet 27. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2009 (endret) romanticweddinggown er selgeren jeg har brukt:) de er raske til å svare :D det var verdens premieren på angels kjole design 2 bilder til her : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...p;#entry7549754 fikk ikke lastet dem opp her :S Endret 27. november 2009 av NoAngel
Supramundane Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 Så fin den var! Dette kunne jeg tenkt meg å prøve.. men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal finne butikken til de du brukte jeg.. :klø:
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. november 2009 #8 Skrevet 27. november 2009 WOW! ikke 900 kroner engang for DET DER!!! NYDELIG! Og genialt at man kan få den som man vil!!! Hvorfor bruker ikke flere denne måten egentlig? Noen ting er faktisk for godt OG sant!!! :rødme: akkurat som min kjære det.. :rødme: hilsen gjest som spurte etter hvilken selger
NoAngel Skrevet 27. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. november 2009 hei skal finne en link til selgeren jeg brukte !! romantic bare send han en melding på hvilken som helst av kjolene:) bare legg ved tegning eller bilde av det du vil ha ! stoffet er AKKURATT slik det er på de dyre kjolene !! ikke noe dritt . sydamen sa at sømmene osv var av kjempe god kvalitet. for godt og sant ja :D bryllup er jaggu dyrt nok, så jeg er glad vi fikk noe til en fornuftig pris!
Supramundane Skrevet 27. november 2009 #10 Skrevet 27. november 2009 Syr de andre kjoler ut i fra bilder/tegninger også eller? Eller kan man bare "moderere" de som finnes fra før?
NoAngel Skrevet 28. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 28. november 2009 du kan gjøre akkurat som du vil :D moderere og ordne eller tegne eller sende inn hvilket som helst bilde
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #12 Skrevet 28. november 2009 Holy crap, woman! Fantastisk pris på fantastisk kjole! Skal ikke gifte meg, har ikke kjæreste en gang, men lagrer linken jeg
NoAngel Skrevet 28. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 28. november 2009 (endret) bedre føre var!! men de sy jo kjoler og vesker og sko osv der og Endret 28. november 2009 av NoAngel
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #14 Skrevet 28. november 2009 Men hvordan tegna du den der? Bare tok du et ark, tegna kjolen, og mønsteret? Ser VELDIG nøyaktig ut, kan du beskrive prosessen i detalj?
NoAngel Skrevet 28. november 2009 Forfatter #15 Skrevet 28. november 2009 nei.. tok en helt hvit kjole uten spes mye detaljer, og tegnet på den og forklarte annet snitt der. den og den fargen. opp sånn ned sånn. osv gjorde det på den enkleste måten mulig :D
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #16 Skrevet 28. november 2009 nei.. tok en helt hvit kjole uten spes mye detaljer, og tegnet på den og forklarte annet snitt der. den og den fargen. opp sånn ned sånn. osv gjorde det på den enkleste måten mulig :D Du tegnet altså direkte på kjolen? Beklager maset, men vil bare være sikker på at jeg har forstått ståa, vil gjerne fikse meg kjole der selv, om ikke brudekjole :D
NoAngel Skrevet 28. november 2009 Forfatter #17 Skrevet 28. november 2009 skjønner deg godt :D ja, jeg fant en helt hvit kjole og forandret på den :D om du finner bilde av noe du vil ha, så bare send det inn og si hva du vil forandre :D
Gjest Gjest_Sarah_* Skrevet 4. desember 2009 #18 Skrevet 4. desember 2009 Hvor lenge regner du som et raskt svar fra selgeren? jeg lurer egentlig på hva jeg gjør galt... Jeg har kontaktet 8 selgere nå, og det er over 3 uker siden jeg kontaktet de første. Er 1 mnd et raskt svar? er det bare jeg som er utålmodig eller gjør jeg kanskje helt feil når jeg kontakter dem? hjelp hjelp?
NoAngel Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #19 Skrevet 5. desember 2009 merkelig.. jeg har fått svar i løpet av et døgn. http://www.dhgate.com/wholesale-cheap-dres...2.html#question gå heeelt nederst på denne siden og skriv der. men har du laget en profil der??
Gjest snart fru Skrevet 26. januar 2010 #20 Skrevet 26. januar 2010 Hei Hvordan blir egentlig kjolene pakket når man bestiller fra dhgate.com og ebay.com ? Får man kjolepose med, og er kjolen brettet i en eske når den kommer, eller hvordan ligger det ann, egentlig? Venter på min nååå!...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå