Gjest Gjest_hedda_* Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Min "personlige" julegave til partneren har i år landet på en stripp /lap dance :rødme: Dette er noe jeg aldri har gjort før, og sikkert ikke kommer til å gjør igjen ( hvem vet ) Er det noen av dere der ute som har lyst å dele sine erfaringer med det? Er egentlig litt redd det skal bli en flopp Hadde vert fint og høre hva både kvinner og menn synst om det! Takker for alle svar
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Min "personlige" julegave til partneren har i år landet på en stripp /lap dance :rødme: Dette er noe jeg aldri har gjort før, og sikkert ikke kommer til å gjør igjen ( hvem vet ) Er det noen av dere der ute som har lyst å dele sine erfaringer med det? Er egentlig litt redd det skal bli en flopp Hadde vert fint og høre hva både kvinner og menn synst om det! Takker for alle svar Som mann så kan det være veldig positivt det Kommer an på hvordan du legger opp showet. Hva planlegger du å gjøre, og hvor langt vil du gå?
Gjest MikeWaters Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Min "personlige" julegave til partneren har i år landet på en stripp /lap dance :rødme: Dette er noe jeg aldri har gjort før, og sikkert ikke kommer til å gjør igjen ( hvem vet ) Er det noen av dere der ute som har lyst å dele sine erfaringer med det? Er egentlig litt redd det skal bli en flopp Hadde vert fint og høre hva både kvinner og menn synst om det! Takker for alle svar Mann her stripping er i utgangspunktet dørgende kjedelig og meningsløst, men når det er ens kjæreste som gjør det er det ekstremt turn-on.
Lapetos Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Min "personlige" julegave til partneren har i år landet på en stripp /lap dance :rødme: Dette er noe jeg aldri har gjort før, og sikkert ikke kommer til å gjør igjen ( hvem vet ) Er det noen av dere der ute som har lyst å dele sine erfaringer med det? Er egentlig litt redd det skal bli en flopp Hadde vert fint og høre hva både kvinner og menn synst om det! Takker for alle svar Stripping fra partner er nok noe de fleste menn vil like ja Er enig med MikeWaters om at det er dønnkjedelig dersom det ikke er kjæresten som gjør det. Blir det en flopp har dere jo noe å le av sammen i ettertid, så jeg tror ikke det er noe du trenger å bekymre deg nevneverdig for. Er tanken som teller, ikke sant?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå