Gå til innhold

strippe for partner

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_hedda_*
Skrevet

Min "personlige" julegave til partneren har i år landet på en stripp /lap dance :rødme: Dette er noe jeg aldri har gjort før, og sikkert ikke kommer til å gjør igjen ( hvem vet :fnise: ) Er det noen av dere der ute som har lyst å dele sine erfaringer med det? Er egentlig litt redd det skal bli en flopp :tristbla: Hadde vert fint og høre hva både kvinner og menn synst om det! Takker for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Min "personlige" julegave til partneren har i år landet på en stripp /lap dance :rødme: Dette er noe jeg aldri har gjort før, og sikkert ikke kommer til å gjør igjen ( hvem vet :fnise: ) Er det noen av dere der ute som har lyst å dele sine erfaringer med det? Er egentlig litt redd det skal bli en flopp :tristbla: Hadde vert fint og høre hva både kvinner og menn synst om det! Takker for alle svar :)

Som mann så kan det være veldig positivt det :)

Kommer an på hvordan du legger opp showet.

Hva planlegger du å gjøre, og hvor langt vil du gå?

Gjest MikeWaters
Skrevet

Mann her :) stripping er i utgangspunktet dørgende kjedelig og meningsløst, men når det er ens kjæreste som gjør det er det ekstremt turn-on.

Skrevet

Stripping fra partner er nok noe de fleste menn vil like ja :) Er enig med MikeWaters om at det er dønnkjedelig dersom det ikke er kjæresten som gjør det. Blir det en flopp har dere jo noe å le av sammen i ettertid, så jeg tror ikke det er noe du trenger å bekymre deg nevneverdig for. Er tanken som teller, ikke sant? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...