Gjest Gjest_S_* Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Har desverre komt i overgangsalderen......Følger jo gjerne med en del plager. Bruker alltid truseinnlegg, og nå kjenner jeg en vond lukt selv om jeg skifter ofte. I går satt jeg på buss i flerfoldige timer, og fikk ikke skiftet. da jeg kom hjem, så luktet det ille. Kommer meg ikke til lege, og tror ikke det er nødvendig i første omgang heller,men hva kan jeg kjøpe reseptfritt? mulig det er sopp. Haster før jeg blir tussete
Periwinkle Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Canesten er reseptfritt og fås kjøpt på apoteket. Dette er mot soppinfeksjon noe som ofte er årsaken til vond lukt, så er jo mulig å prøve dette først før man eventuelt bestiller legetime. Vil nok uansett være dette eller lignende du får beskjed om å prøve når du er der også
Gjest Iah Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Jeg tenker bakteriell vaginose når du sier vond lukt. Behandlingen for det er antibiotika, så det krever en tur innom legen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå