Gå til innhold

for mye p-piller..


Fremhevede innlegg

Skrevet

da jeg våknet i morges trodde jeg jeg hadde glemt å ta pillen i går. jeg tok derfor en pille og så etterpå at jeg faktisk hadde tatt pillen.. hehehe

så nå skal jeg liksom ta pillen igjen i kveld da, men da har jeg altså tatt en pille for mye.. bør jeg ta en i kveld eller er det et problem å ta for mye?

Videoannonse
Annonse
Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Kommer kanskje an på hviklet merke du bruker?

I pakningsvedlegget til pillene mine står det noe om at jeg skal ta to piller på en dag, om det er det at jeg har glemt en dagen før. Så der er det ikke noe problem, iaff. Eller, altså, det står at jeg skal ta så fort jeg husker, og om det fører til at det blir to piller på en dag, so be it.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...