Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #1 Skrevet 26. november 2009 Skal til behandling av skulderen neste uke, kan jeg ha på en singlet da, eller må man ta av alt på overkroppen?
kontorstol Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Jeg bruker singlet, trenger ikke ta av meg noe mer. Skuldre her også.
Gjest Stapler Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Jeg går til behandling for nakke, skuldre og øvre rygg. BH'en forblir alltid på, men topper og singleter må av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå