Tonjen Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Hei Jeg sliter med utroli vondt i ryggen. Hvis jeg står oppreist i mer enn 15 minutter så får jeg ubeskrivelig vondt midt på ryggmargen. Smertene er så sterke at jeg føler jeg skal besvime å da må jeg sette meg ned. Jeg har ekstremt hyper mobile ledd, kan det ha noe med saken å gjøre? Har dere det lignede? hav kan det være? håper på raskt svar! :D
Sugerøret Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 (endret) kan være så mangt.Ville kontaktet lege og fått en akutt time til MRI og røntgen.Har hatt mye problemer med ryggen i 10 år,mest pga prolapser og påfølgendes nerveskader. Men som jeg nevnte,dette kan være mange grunner alt fra prolapser,nerve i klem (tviler jeg på med dine uttalelser) muskelsmerter/spasmer osv. Endret 25. november 2009 av Kattiz
Siiw Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Ryggproblemer er ikke til og spøke med! :S skjedde noe med ryggen min i sommer - og var hos 2 leger, ingen fant ut av det!. heldigvis bedre. men ikke borte! så kontakt heller legen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå