Gå til innhold

Rygg smerter


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg sliter med utroli vondt i ryggen.

Hvis jeg står oppreist i mer enn 15 minutter så får jeg ubeskrivelig vondt midt på ryggmargen. Smertene er så sterke at jeg føler jeg skal besvime å da må jeg sette meg ned.

Jeg har ekstremt hyper mobile ledd, kan det ha noe med saken å gjøre?

Har dere det lignede? hav kan det være?

håper på raskt svar! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

kan være så mangt.Ville kontaktet lege og fått en akutt time til MRI og røntgen.Har hatt mye problemer med ryggen i 10 år,mest pga prolapser og påfølgendes nerveskader. Men som jeg nevnte,dette kan være mange grunner alt fra prolapser,nerve i klem (tviler jeg på med dine uttalelser) muskelsmerter/spasmer osv.

Endret av Kattiz
Skrevet

Ryggproblemer er ikke til og spøke med! :S

skjedde noe med ryggen min i sommer - og var hos 2 leger, ingen fant ut av det!. heldigvis bedre. men ikke borte!

så kontakt heller legen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...