Gå til innhold

dette er mitt liv :-)


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei på dere:-)

Vil bare fortelle om hvordan jeg har det.Jeg er født med en hofteleddsdysplasi og har kunstig hofte.Jobbet full tid som tog fører klarte å slå løs hofta i jobb.Så bar det inn på opresjonsbordet igjen,fikk to kustige hofter så nå føler jeg meg terminated som Arnold Schwarzenegger.Legen mente at jeg nå kunne gå over til uføretrygd,den gang ei sa Tordenskjold.Jeg sa til legen at gå jeg over på uføretrygd er det det samme som jeg skulle skrive under min dødsattest.Jeg ville dø mentalt mente jeg,så ble plasert over i salget.Der måtte jeg stå med billettkontrollen som er en del av jobben,jeg fikset ikke dette og er ofte sykemeldt.Arbeidsgiver forstår ikke så mye av problemet,jeg går nå på data kurs 2 ganger i uka og tar BI sudier over nett.

Håper at jeg kan få en bedre jobb i fremtiden synes deg er for tidlig å dra inn årene og gå på trygd.Nå skal jeg i løpet av 2 år få kunstige knær så da er jeg vel klar for Hollywood icon_smile.gif

Fra spøk til alvor min drøm er å jobbe med regnskap,slik er altså min hverdag med smerter og trøster meg med at det er ikke neoe jeg dør av men dør med.Jeg har nok vært veldig åpen her men men jeg ville bare at jeg vil noe mer her i livet enn å leve på trygd.

hilsen en hardt jobbene og studerende

indianlady icon_biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott!

Det er jenta si som vil noe set!

Nok av dem som gir opp bare de har hodepine!

Stå på og lykke til...

Klems Lea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Er det ikke rart hvordan ting fungerer?!

Mennesker som i hverdagen går med store smerter de står som regel på og vill ikke la smerten styre live deres.

Beundringverdi syntes jeg.

Men så har du de som sykemeller seg for at de har slått tåen i dørkarmen.

Jeg må si at jeg beundrer deg for at du ikke gir etter og for at du tar kontroll over live ditt.

Og at du ser andre veier og ikke gir opp.

Lykketil med studiene og jakten på ny kariere og en bedre yrkes messig hverdag icon_smile.gif

klem fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg går på data kurs og hat lært mye over 4 kvelder.Inrømmer at jeg er litt stolt da at jeg klarer det.Jeg har jo pc angst nå har jeg mekta over den.HE HE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å presse grenser for å få til det man vil! Jeg er imponert indianlady. Stå på! Du er et forbilde for oss alle, uasnett hva slags form og tilstand vi er i!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på skolen sammen med en jente som måtte amputere et bein pga kreft. Hun ble tilbudt uføretrygd i en alder av 18 år! Hun valgte i setdet å fortsette med utdannelsen sin.

Det finnes jo masse muligheter for den som VIL! Og vil man så er det alltid mulig å få det til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beundringsverdig!!!! Du har virkelig grunn til å være stolt av deg selv!!!!!

Du får deg helt sikkert en jobb du trives med, for du har virkelig pågangsmot!!

*stolt av deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv sterkt funksjonshemmet (rullestolbruker, må ha hjelp til det meste, har ikke tale mm), og har startet eget firma. Håper med det å iallefall kunne redusere trygda, kanskje på sikt leve av egen inntekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jenta si som står på det!

Jeg blir litt matt når jeg hører sånn som det, Dystonia. Når jeg tenker på hvor mye jeg som er funksjonsfrisk tar ting som en selvfølge. Er litt slapp i pågangsmotet mitt i forhold, ja...

Godt at det finnes jenter som deg. Og indianlady.

_________________

Klem fra Tusenfryd hoppe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-04-26 08:35 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg sier som Wenche Foss jeg:

"Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det".

Stå på folkens - vi klarer det meste hvis vi vil! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...