Gå til innhold

Hvorfor sklir serveringen i klubber så lett ut?


Gjest pastabasta

Anbefalte innlegg

Gjest pastabasta

Jeg går i en klubb/forening hver måned. Vi er 10 stykker som spilte håndball sammen for en del år siden. Vi har møttes i denne klubben i snart to år. I starten gjorde vi det sånn at alle hadde med seg noe, gjerne av typen ost og kjeks eller noe tapas/koldbord aktig. Dette gjorde vi noen måneder. Så skulle ei som jobber som kokk ha klubben hos seg og hun serverte full middag med dessert og forrett. Og da fulgte nestemann som skulle ha det etter. Og sånn ble det liksom etter den ene gangen. Den siste vi var hos disket opp med vin og øl også. Så nå innebærer å være vertinne at man må lage en nyskapende middag til ti stykker. Det er litt mer jobb enn det i utgangspunktet var tenkt som. Mamma opplevde akkurat det samme i sin syklubb, så er dette bare sånn det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel fort gjort at man ikke skal være dårligere enn forrige vert, men jeg synes det er synd at det skal bli slik. det kan jo fort bli til at man gruer seg til neste gang man skal være vertinne og alt bare blir stress. Synes du kan ta det opp og spørre om dere ikke kan gå tilbake til opprinnelige variant. Men ikke gjør det når du har spist tre-retters hos alle de andre og det er din tur til å værfe vertinne. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*