Gå til innhold

Skal på SPA-behandling og har mensen


Gjest :(

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på SPA behandling før og da fikk jeg en engangstruse, som ikke akkurat satt så veldig bra. Den gangen skulle jeg bli skrubbet og ha massasje. Nå skal jeg bare ha massasje. Men har dere noen tips til meg hvis jeg får en sånn engangstruse? Jeg bruker bare bind pga problemer når jeg bruker tampong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på SPA behandling før og da fikk jeg en engangstruse, som ikke akkurat satt så veldig bra. Den gangen skulle jeg bli skrubbet og ha massasje. Nå skal jeg bare ha massasje. Men har dere noen tips til meg hvis jeg får en sånn engangstruse? Jeg bruker bare bind pga problemer når jeg bruker tampong.

Hvis jeg ikke hadde klart å bruke tampong, hadde jeg nok avbestilt og utsatt timen til etter mensen var ferdig. Ihvertfall om det er en av de dagene det blør mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg heller ikke lyst til da det er et sted vi ikke er så veldig ofte...

Men må man ha den engangstrusen? Eller kan man ha sin egen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du trylle bort mensen da. Hvis du ikke vil bruke tampong, og ikke vil bytte timen, hva vil du at vi skal si?

Vi vet ikke om akkurat det stedet synes det er greit med din egen truse, kan du ikke ringe dem da?

Går det an å være mer vanskelig? :klø:

Kos deg masse, uansett, spa er deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente20_*

Hei. De har helt sikkert opplevd jenter med mensen før, så hvis du bare sier at du vil ha på din egen truse og evt engangstrusen utenpå er det bare å si ifra. Er nok ikke noe problem for dem, så ikke la det ødelegge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...