Gå til innhold

jentesex

Gjest Gjest_Siri_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet

Heisan, jeg er en dame på 32 i oslo som har samboer(mann). Vi har fantasert/snakket om å ha med en ekstra dame lenge og har nå bestemt oss for å gjøre fantasi til virkelighet.... Har vært litt usikkerhet men tenner nå skikkelig og har virkelig lyst til dette.....

Vi har blitt enige om at jeg skal få ordnet kontakt med/finne jenta vi skal ha med og det er jeg fornøyd med slik at jeg kan velge form og fasong slik at jeg slipper å tenke for mye over hvorfor han har valgt akkurat henne og hvorfor...... osv osv.......

Jeg er usikker på hvordan jeg skal finne den rette for oss men tenkte jo i første omgang å sjekke ut endel forskjellige kontaktannonser på nett og lurer derfor på om noen har erfairng og eventuelt kan anbefale en eller flere kontaktsider?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Var i samme båt som deg for et par år siden jeg....... Hadde stort hell på en nettside vi.... Kan hende vi bare hadde flks men traff på 2 forskjellige på et nettsted som heter www.fuck2night.com

Er sikkert endel grums der og men siler man ut er det absolutt gode muligheter for å finne det dere leter etter der......

Lykke til og håper dere får like mange gode opplevelser som jeg har hatt....

P.s har en annonse der selv i disse dager og er i deres målgruppe, så hvem vet, kanskje vi ses :gjeiper:

Gjest MikeWaters
Skrevet

Cupido.no fungerte bra for oss, men det er sikkert mane veier til rom.

Mye sub der også, så man må bruke det man har av menneskekjenneregenskaper ;)

Gjest Gjest_sara_*
Skrevet

Har hatt godt hell på et par chattesider jeg...... Her får man rask kontakt og finner fort ut den man prater med har samsvarende ønsker som en selv. Man må bare sile ut de som er useriøse men det er ganske lett bare man spør om de rette tingene eller tar en tlf test ganske kjapt...... prøv erotikk chatten på sol.no eller eroschat.no.

Der får dere garantert napp

Hilsen søt oslobie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...