Gå til innhold

Kjønnsvorter-hjelp!

Gjest hjelpmegværsåsnill

Fremhevede innlegg

Gjest hjelpmegværsåsnill
Skrevet

Hei

Jeg har vært hos lege og konstantert at jeg har blitt smittet av HPV og dermed fått kjønnsvorter. Det startet i August, med bittesmå nuppeaktige klumper.. Siden da har det bare blitt verre og verre, og nå snakker vi så og si store klaser. Dette er helt forferdelig. Har fått en krem som heter Aldara å smøre på 3 ganger i uken. Dette skal jeg gjøre i fire uker, men likevel er det ikke sikkert det går bort i følge pakningsvedlegget?!

Jeg har har vært på flørtern med en gutt en stund nå, og vi sover ofte sammen... Jeg må lyve om at jeg har urinveisinfeksjon og menstruasjon for å unngå at han skal begynne å lure. I tillegg er jeg superkåt, vil jo bare hoppe på han. Ååååå, dette er helt forferdelig! Noen som har noen tips til hvordan man kan få det bort FORT??? hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iallverden?

Kanskje jeg misforstår noe, men er ikke dette svært smittsomt?

Gjest megigjen_hjelp
Skrevet

Hva mener du??

Jo, det er jo tydeligvis det - jeg har jo fått det. Men ikke vet jeg av hvem for det kan ta alt fra 2-9 mnd før man får utbrudd visstnok. Men de sier at 70 % av alle som har sex får viruset eller noe ? =S æææ

Gjest Badabing
Skrevet

Mener vel at du kanskje uansett bør si det til kjæresten din, for det er et latent virus som du jo kan smitte ham med.

Hvis det tar veldig lang tid, går det an å gjøre med dem som med andre vorter; frysing eller laser.

Skrevet (endret)

Hva med å be legen din å skrive ut en resept på Condyline www.felleskatalogen.no

Dette middlet smøres på og skal hjelpe fort. Skal brukes i 3 dager morgen og kveld.

Endret av Furstina
Gjest gjestigjen_hjelp
Skrevet (endret)

Og det skal da gå bort etter 3 dager?? Høres for godt til å være sant! hehe

Mener vel at du kanskje uansett bør si det til kjæresten din, for det er et latent virus som du jo kan smitte ham med.

Hvis det tar veldig lang tid, går det an å gjøre med dem som med andre vorter; frysing eller laser.

Jeg har ikke noe kjæreste, jeg holder på med en fyr. Og vi har jo som sagt ikke sex pga dette

Endret av Furstina
Skrevet (endret)
Og det skal da gå bort etter 3 dager?? Høres for godt til å være sant! hehe

Jeg har ikke noe kjæreste, jeg holder på med en fyr. Og vi har jo som sagt ikke sex pga dette

Det kommer helt an på hvor hardt angrepet man er, men det etser bort vortene.. les felleskatalogen ... står jo bruksanvisning der... Må jo være likere det enn en krem, som skal brukes en måned...

Endret av Furstina
Gjest hjeeelpigjen
Skrevet (endret)
Det kommer helt an på hvor hardt angrepet man er, men det etser bort vortene.. les felleskatalogen ... står jo bruksanvisning der... Må jo være likere det enn en krem, som skal brukes en måned...

Åja sorry. Har bare lest om produktet andre steder, derfor jeg ikke åpnet. Jeg mente ikke å fornærme deg på noen som helst måte, det bare hørtes utrolig bra ut. Vet du noe om pris? Jeg betalte nesten 800 kr for den stygge kremen.

Kanskje jeg kan spørre deg hva intertrigo er?

Tusen takk for hjelpen!fis

Endret av Furstina
Skrevet
Åja sorry. Har bare lest om produktet andre steder, derfor jeg ikke åpnet. Jeg mente ikke å fornærme deg på noen som helst måte, det bare hørtes utrolig bra ut. Vet du noe om pris? Jeg betalte nesten 800 kr for den stygge kremen.

Kanskje jeg kan spørre deg hva intertrigo er?

Tusen takk for hjelpen!fis

Prisen er, etter, felleskatalogen 168 kr.

Intertrigo er en betennelsesreaksjon i huden på steder der hud ligger mot hud.

Happy to help :)

Gjest Jente 25
Skrevet

Hei!

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg. Har fått vorter og fått en krem(Wartec) som ikke hjelper.

Jeg har også truffet en fyr som jeg styrer litt med. Og jeg blir jo den kjipe som har unnskyldninger hele tiden for ikke å ha sex..

Man føler jo seg skikkelig ekkel med disse vortene.

Siden jeg da ikke har fått de bort selv har jeg ikke noe å anbefale, men da ser du hvertfall det er fler av oss.

Du får si ifra om du finner noe som hjelper!

Gjest hjelpmegigjen
Skrevet

Jeg vet man føler seg jo dritekkel! Skal si i fra jeg, gjør det samme du og

• 2 uker senere...
Gjest Jente 25
Skrevet

Jeg var hos legen i går og fikk en liniment som jeg skal pensle på. så får se om den hjelper. Ellers sa legen at det ikke var farlig med kjønnsvorter og det vil etterhvert uansett bli borte.

Men vil jo ha de bort NÅ! Kjedelig greier det her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...