Vaktmestern Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 (endret) Hei, Telenor har et abonnement som er BareData og er sperret for ringing. ca. kr.40,- i måneden og 0,67 pr. SMS + UMTS og annet nettverksgreier barn ikke har noe greie på. Da slipper vi foreldre å bekjymre oss så mye for strålingen og ungene får øve seg litt på tastaturet. Men hvorfor selger Telenor dette bare til bedrifter .... ? Kunne ikke telenor unnet oss foreldre denne strålingsreduksjonen for de som ønsker bare SMS ? Er det noen fler som synes at det kunne være interessant å få dette rene SMS-produktet også til private ? Innlegget er redigert iht til Kvinneguidens regler. Veslejenta - moderator Endret 25. november 2009 av Veslejenta
feuerstein Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Jeg vil tro mange eller alle telefoner kan settes til å ikke tillate samtaler, i tillegg er det en del operatører som har ulike versjoner av dette tilgjengelig. Jeg fant vagt beskrevet slikt hos både Telenor djuice og Chess, jeg er sikker på at også andre tilbyr det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå